آغاز خوب پانینیوس با ایرانی‌ها

شجاعی بازهم پاس گل داد

پانینیوس یونان در حالی فصل جدید خود را با پیروزی در لیگ اروپا آغاز کرد که باز هم رد پای لژیونرهای ایرانی در این موفقیت ملموس بود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲۲

پانینیوس یونان که دو، سه فصل است به واسطه حضور بازیکنان ایرانی در این تیم مورد توجه فوتبالدوستان کشورمان قرار گرفته است پس از 9 سال دوری در لیگ اروپا، بازگشت خود را به این عرصه با یک پیروزی ارزشمند خانگی برابر گوریسا اسلوونی جشن گرفت. در این میان مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، ملی‌پوشان ایرانی نقش‌ عمده‌ای در پیروزی تیم پانینیوس داشتند. شجاعی سازنده گل اول پانینیوسی‌ها بود و حاج‌صفی 90 دقیقه در خط دفاعی نمایش موثری داشت. میخائیل گریگوریو، سرمربی تیم پانینیوس هم یک روز پس از این بازی درباره عملکرد دو بازیکن ایرانی‌اش می‌گوید: «به غیر از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی سایر بازیکنان تجربه‌ چندانی از بازی در اروپا نداشتند؛ به همین خاطر من در بازی دادن به دو بازیکن ایرانی از ابتدا ریسک کردم. آنها تجربه بزرگی داشتند و فقط با انجام پنج تمرین گروهی همراه پانینیوس به زمین رفتند.»

تیم پانینیوس با پیروزی 2 بر صفر خانگی برابر گوریسا نیمی از راه صعود به مرحله بعد لیگ اروپا را طی کرد. دیدار برگشت پنجشنبه آینده در اسلوونی برگزار خواهد شد.

این تیم بتازگی قرارداد مسعود شجاعی را تمدید کرده و احسان حاج‌صفی را هم به خدمت گرفته است.

قرعه‌کشی فصل جدید سوپرلیگ یونان

با قرعه‌کشی فصل 2018ـ2017 سوپرلیگ فوتبال یونان، حریفان هفته اول تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند مشخص شد. المپیاکوس که انصاری‌فرد را در اختیار دارد و مدافع عنوان قهرمانی است در ورزشگاه خانگی‌اش کارایسکاکی آتن به مصاف لاریسا می‌رود.

این بازی با توجه به محرومیت سه جلسه‌ای المپیاکوس از فصل گذشته بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. پانینیوس دیگر تیم سوپر لیگی شهر آتن در هفته اول مهمان کورفو است.

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، دو ملی‌پوش ایرانی در فصل جدید سوپرلیگ یونان برای پانینیوس بازی خواهند کرد. این تیم آتنی رتبه پنجم فصل گذشته این رقابت‌ها را کسب کرده بود. هفته اول این مسابقات در روزهای 28 و 29 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رویارویی دوستانه جهانبخش و انصاری‌فرد

رویارویی دوستانه تیم‌های لژیونرهای ایرانی میان المپیاکوس و آلکمار هلند با برتری تیم یونانی به پایان رسید.

تیم المپیاکوس که کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه 2 بر صفر از سد آلکمار هلند گذشت. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در این بازی دوستانه به میدان نرفت. انصاری‌فرد نیز با شروع نیمه‌دوم جای خود را به بازیکن دیگری داد. محمد بن، مهاجم کوموری تیم المپیاکوس در دقایق 58 و 63 هر دو گل بازی را به ثمر رساند.تیم المپیاکوس که در اردوی آماده‌سازی بلژیک حضور دارد در بازی قبلی و تدارکاتی خود تیم میشلن بلژیک را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد که انصاری‌فرد زننده گل ششم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها