می‌خواهم با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اروپا شوم

رویاهای آلوز در 34 سالگی

دنی آلوز، مدافع برزیلی که از یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، آرزوی افزودن بر تعداد جام‌های دوران بازی‌اش را دارد. او که در طول دوران بازی دو جام بیشتر از کل جام‌های تاریخ پاری‌سن‌ژرمن برده، درباره تیم جدیدش گفت: از منچسترسیتی و چند باشگاه انگلیسی پیشنهاد داشتم.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰۰

حتی با سیتی مذاکره هم کردم. همیشه گفته‌ام بازی در لیگ برتر جزیره برایم خوشایند است. پاریس را انتخاب کردم چون دوستانم اینجا هستند و همسرم هم علاقه فراوانی به این شهر دارد. هنگام قبول پیشنهاد یوونتوس کمی دیکتاتورگونه برخورد کردم و با دوستان و همسرم مشورت نکردم. این بار متفاوت شدم و با نزدیکانم درباره انتقال به تیم پاریسی صحبت کردم. سرنوشت و تقدیر مرا به پاری‌سن‌ژرمن کشاند. از گواردیولا بابت عملی نشدن انتقالم عذر می‌خواهم. سه بار با رئیس پاری‌سن‌ژرمن صحبت کردم و بار سوم توافقات انجام شد.

آلوز افزود: امیدوارم بتوانم در زمین، خودم را برای پاری‌سن‌ژرمن مفید نشان بدهم. پاریس شهر عشق است و ما کم‌کم باید آن را به شهر فوتبال تبدیل کنیم. تجربه 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان را با خودم به پاریس آورده‌ام.این باشگاه تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان نشده و هدف ما رسیدن به این عنوان است. در 34 سالگی هنوز راهی طولانی پیش‌روی خودم می‌بینم و مانند یک جوان آماده شروع فصلی نو در تیمی جدید هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها