فغانی دعوت شدن به جام‌جهانی را تکذیب کرد!

چرا شایعه می‌کنند، نمی‌دانم

داور بین‌المللی ایران خبر دعوت شدنش به جام‌جهانی را تکذیب کرد. صبح دیروز خبری مبنی بر دعوت شدن علیرضا فغانی برای قضاوت در جام‌جهانی روی چند خبرگزاری قرار گرفت که او این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «من نمی‌دانم این شایعات را چگونه مطرح می‌کنند؟ در حال حاضر چند تورنمنت تا آغاز جام جهانی مانده و چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد.»
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۷

داور مطرح و بین‌المللی ایران این را گفت ادامه داد: «مسابقات جام باشگاه‌های جهان، مسابقات جام‌جهانی نوجوانان و سمینارهای فیفا مانده و داوران جام‌جهانی یک ماه مانده به شروع این بازی‌ها انتخاب می‌شوند. واقعا نمی‌دانم چرا عده‌ای تلاش می‌کنند تا با مطرح کردن شایعات به اهداف خودشان برسند. من نمی‌دانم هدف چیست اما هر چیزی که هست این اتفاق جز ضربه زدن به شأن و اعتبار داوران چیز دیگری به همراه ندارد. همان‌طور که گفتم هنوز مدت زمان زیادی تا جام‌جهانی باقیمانده است و واقعا مشخص نیست که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

او در پایان گفت: «امیدوارم در کنار هم به این سمت برویم که خبرهای درست را منتشر کنیم و به همین راحتی چیزهایی ننویسیم که حقیقت ندارد.»

فغانی و کمک‌هایش در راه مالزی

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان امروز به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری عازم مالزی خواهد شد تا در کلاس‌های هماهنگی داوران اضافی پشت دروازه شرکت کنند. مدت زمان این کلاس‌ها 5 روز خواهد بود چرا که قرار است از مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ها با 6 داور قضاوت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها