زندگی دو مرد شیطان صفت معروف به «کرکس‌های کرج» که 14 زن را قربانی جنایت‌های سیاه خود کرده بودند، با اجرای حکم اعدام آنها در زندان به خط پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۰۸

به گزارش جام‌جم،رسیدگی به پرونده دو مرد اعدامی که امید و حسین نام داشتند در هشتمین روز اردیبهشت سال 84 زمانی آغاز شد که ماموران کلانتری 28 آدران هنگام گشتزنی در جاده چالوس متوجه خودروی سواری طوسی رنگ با سه سرنشین مرد و یک زن شدند. ماموران که به این خودرو مشکوک شده بودند، آن را تعقیب کردند، اما سرنشینان مرد، هنگام حرکت خودرو دختر جوان را بیرون انداختند و فرارکردند با نجات این دختر و تحقیق از وی معلوم شد او درمنطقه آریاشهر به‌عنوان مسافرسوار این خودرو شده تا به خانه یکی از بستگانش برود که ربود شده و بعداز آزارو اذیت، اموالش سرقت شده است.

با این شکایت، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و هردو نفر بازداشت شدند. مجرمان در تحقیقات به جرایمشان اعتراف کردند که معلوم شد یکی از آنها به 14 زن و دیگری به پنج زن تجاوز به‌عنف کرده است.

تحقیقات نشان می‌داد متهمان بعد از آزادی از زندان با هم آشنا شده‌اند و با خودروی سواری و به بهانه جابه‌جایی مسافر، دختران و زنان جوان را در محله‌‌های آریاشهر، جنت‌آباد، میدان آزادی و آزادراه تهران ـ کرج سوار کرده و پس از ربودن و سرقت اموالشان، آنها را مورد آزارو اذیت قرارمی دادند . حتی یکی از متهمان وسیله تزئینی داخل کیف قربانیان را به عنوان یادگاری برمی‌داشت.

پرونده متهمان با صدور کیفرخواست به شعبه 79دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد، اما قضات این شعبه، پرونده را با عدم صلاحیت رسیدگی به دادگاه انقلاب کرج ارسال کرده و متهمان با گذشت دو سال از وقوع حادثه در شعبه یکم دادگاه انقلاب کرج محاکمه و هردوی آنها به اتهام محاربه به اعدام و از بابت آدم‌ربایی شاکیان و سرقت از آنها به حبس محکوم شدند.

پرونده این دو متهم، به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور احکام اعدام آنها را تائید کردند و پرونده برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

سرانجام با گذشت 12 سال از ارتکاب جرایم سیاه دو مرد شیطان صفت، آن دو در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند و پرونده زندگی شان برای همیشه بسته شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها