پسر عاشق پیشه وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، خود را به پشت بام برج هشت طبقه رساند تا خودکشی کند. پسر 22 ساله پس از صحبت با دختر جوان و مشاوران پلیس از این تصمیم خود منصرف شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۴۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 12 دقیقه چهارشنبه گذشته نگهبان ساختمان هشت طبقه‌ای با پلیس شهر گرگان تماس گرفت و اعلام کرد پسری از بیمارستانی در خیابان پنجم آذر شهر گرگان فرار کرده و به دور از چشم او و دیگر نگهبان‌های برج، به پشت بام رفته و قصد خودکشی دارد.

ماموران با حضور در محل با پسری جوان رو به‌رو شدند که خود را به پشت بام برج رسانده و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود، خودش را به پایین می‌اندازد. بررسی‌ها نشان داد، خانواده پسر جوان او را به خاطر مشکلات روحی به بیمارستان آورده بودند که هنگام بستری، او موفق به فرار از بیمارستان شده و خود را به این ساختمان رسانده بود.

مددکاران حاضر در محل سعی می‌کردند با این جوان گفت‌وگو کنند تا شاید وی از تصمیمش منصرف شود اما او گفته‌های هیچ کس را قبول نمی‌کرد.

در ادامه ماموران تصمیم گرفتند از همکاران خود در واحد روان‌شناسی و مددکاری پلیس استان گلستان کمک بگیرند. بنابراین عباس ملک از کارشناسان واحد روان‌شناسی و مددکاری پلیس همراه یکی از خانم‌های مددکار پلیس در محل برج حاضر شدند. این دو به گفت‌وگو با پسر جوان پرداختند تا این که معلوم شد، او اهل یکی از شهرهای استان گلستان است. پسر جوان مدتی قبل عاشق دختری در گرگان شده و از او خواستگاری کرده و با جواب رد دختر جوان روبه‌رو شده بود.

عملیات روانکاوانه دو مامور واحد روان‌شناسی و مددکاری پلیس استان گلستان با این جوان ادامه داشت تا این که وی اعلام کرد اگر فقط پنج دقیقه با دختر مورد علاقه‌اش حرف بزند، شاید از تصمیمش برای خودکشی منصرف شود. ماموران آدرس خانه دختر جوان را پیدا کرده و سراغ او رفتند، اما دختر جوان از ترس جانش حاضر نمی‌شد با خواستگارش صحبت کند. سرانجام با صحبت‌های ماموران راضی شد.

پسر 22 ساله زمانی که متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش به طبقه همکف برج آمده است. از پشت بام به طبقه اول آمد. بعد از پنج دقیقه گفت‌وگو با دختر مورد علاقه‌اش و مشاور پلیس از تصمیمش برای خودکشی منصرف شد.

سرهنگ علی بهرامی،معاون اجتماعی پلیس استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: بعد از چهار ساعت عملیات روانکاوانه و اقدام بموقع پلیس و ماموران واحد روان‌شناسی و مددکاری استان گلستان پسر 22 ساله از اقدام برای خودکشی منصرف شد. پسر جوان در ادامه از برج خارج و تحویل پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان شد تا او درآنجا بستری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها