وزنه‌برداری بانوان به طور رسمی آغاز به کار می‌کند

چالش زنانه زیر پولاد سرد

برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش، با مهدی عطار اشرفی، پیشکسوت وزنه برداری و عضو شورای فنی فدراسیون، پیرامون حواشی و مشکلات فدراسیون وزنه برداری به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵۹
عضو شورای فنی فدراسیون وزنه برداری: بهتر است مرادی از مقامش کنار برود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ مهدی عطار اشرفی، پیشکسوت وزنه برداری و عضو شورای فنی فدراسیون، در پاسخ به این سوال که چرا شما در جلسات شورای فنی فدراسیون شرکت نمی کنید، عنوان کرد: وزنه برداری ما در حال حاضر بسیار مظلوم واقع شده است و برای آن تصمیمات بسیار بدی گرفته می شود. من بسیار متأسفم که وزنه برداری که قدمت زیادی دارد و بهترین مدالها را گرفته، امروز دستخوش حوادث ناخوشایندی شده است.
وی، ادامه داد: بنده و دوستان از بنیان گذاران کمیته فنی هستیم. حدود 2،3 سال گذشته از مرادی خواستیم که ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد و مجدداً به این ورزش سامان بدهد؛ اما اشتباه کردیم و ای کاش این کار را نمی کردیم؛ زیرا وی با هدف دیگری وارد فدراسیون شد و ما از درونش خبر نداشتیم. من هیچ بحث شخصی با کسی ندارم و فقط می گویم چرا باید کاری کنیم که وزنه برداری کشورمان آسیب ببیند.
وی گفت : مرادی 5 سال شاگرد بنده بوده است. اگر می دانستم که او همچین شخصیتی پیدا خواهد کرد و وزنه برداری را به این روز میرساند، همان روز اول یعنی 33 سال قبل وی را از تیم ملی کنار می گذاشتم. کاری که امروز مرادی با یکی از پهلوانان تحصیل کرده و کارشناس وزنه برداری کرده جای تأسف دارد. بنده بسیار ناراحت شدم که با سجاد انوشیروانی چنین برخوردی شد. مرادی در طول یکسالی که انوشیروانی را آورد، فقط با وی بازی کرد.
عطار اشرفی، تصریح کرد: ما کمیته فنی تشکیل دادیم که وزنه برداری مسیر بهتری را طی کند؛ اما مردای حرف اول و آخر را خود می زند و بهترین های کمیته فنی و شورای عالی کنار هستند. بنده بسیار علاقه مند هستم که مرادی میز مدیریت را خالی کند. لازم است در وزنه برداری تغییری به وجود بیاید و پیشکسوتانی که بیرون هستند در فدراسیون حضور پیدا کنند.
برنامه "صبح و ورزش" امروز با کارشناسی والی زاده، کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی بود که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها