نیکی کریمی، از بازیگران خوب و قدیمی سینماست که خیلی‌ها او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستاره‌های سینمای بعد از انقلاب (برای بازی در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی) می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۲۷
گام‌های آخر آستیگمات با بازی کریمی

به گزارش جام جم آنلاین ، کریمی البته در سال‌های اخیر بیشتر مشغول کارگردانی و تهیه‌کنندگی است و کمتر تمرکزش را روی بازیگری می‌گذارد، اما معلوم نیست آستیگمات، جدیدترین ساخته مجیدرضا مصطفوی چه ویژگی دارد که کریمی بازی در آن را پذیرفته و این روزها سرگرم آن است. فیلم سینمایی آستیگمات، این روزها آخرین مراحل فنی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد و ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم توسط فرید ناظر فصیحی همچنان ادامه دارد. به گزارش مهر، صداگذاری فیلم توسط بهمن اردلان در استودیو بهمن آغاز شده و این دومین همکاری مصطفوی و اردلان پس از فیلم سینمایی انارهای نارس (اولین ساخته مجیدرضا مصطفوی) است. تدوین فیلم توسط بهرام دهقانی به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود، اولین نمایش آستیگمات در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باشد.

مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری و محمد شاکری (با حضور نیکی کریمی)، گروه بازیگران آستیگمات را تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها