دور دوم رقابت‌های والیبال زیر 21 سال جهان – چک

عملیات عبور از دیوار چین

تیم والیبال جوانان زیر 21 سال ایران در ادامه دور دوم رقابت‌های جهانی، امروز از ساعت 15 به مصاف تیم جوانان چین می‌رود.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰۷

در حالی که اعتراض‌ها به نحوه میزبانی ضعیف کشور چک از این مسابقات ادامه دارد، رقابت‌های دور دوم از دیروز آغاز شد. تیم جوانان ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم ملی کوبا رفت. این تیم امروز مقابل چین قرار می‌گیرد و فرداشب هم مقابل لهستان بازی می‌کند. رقابت‌های مرحله دوم والیبال زیر 21 جهان در شهر «برنو» برگزار می‌شود.

عطایی: تاکتیکی بازی می‌کنیم و تاکتیکی می‌بریم

تیم ملی ایران در دور مقدماتی بسیار خوب نتیجه گرفت. عملکرد این تیم در دیدار مقابل آرژانتین بخصوص مورد تمجید و تحسین قرار گرفت. بهروز عطایی، سرمربی تیم جوانان ایران گفت: «نتیجه‌گیری ایران براساس تاکتیک‌هاست. ایران تاکتیکی بازی می‌کند و تاکتیکی می‌برد.»

وی که تیمش امروز با چین مسابقه دارد، افزود: «نمی توان گفت رقابت با حریفان دور دوم از بازی با حریفان ما در دور مقدماتی آسان تر است. این مساله کیفیت رقابت‌ها را نشان می‌دهد. ما در اندیشه اهدافی بزرگ‌تر هستیم و نتیجه‌گیری خوب در دور دوم بخشی از برنامه ماست نه همه آن. تیم ایران کیفیت لازم برای غلبه بر حریفان خود در مرحله دوم رقابت‌ها را دارد.

سرمربی چین: ایران را شکست می‌دهیم

چینی‌ها که روز گذشته در نخستین مسابقه دور دوم مقابل لهستان قرار گرفتند، امروز در شرایطی مقابل ایران قرار می‌گیرند که سرمربی این تیم یعنی «ژو جنیین» با اطمینان کامل از پیروزی مقابل ایران و دیگر حریفان دور دوم می‌گوید. ژو در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی والیبال درباره شرایط تیمش توضیح داد: «فرصتی برای رفع خستگی وجود ندارد. کار ما دوباره شروع شد. از مرحله نخست رضایت دارم، اما تیمی قدرتمند مثل برزیل خستگی ما را بیشتر کرد.»

او گفت: «کوبا، ایران و لهستان تیم‌های آماده‌ای به نظر می‌رسند. به نظر من پیش‌بینی در رقابت‌های جوانان کار ساده و منطقی نیست. با این حال به نظر من تیم چین توانایی شکست تیم‌هایی مثل ایران و لهستان را دارد.»

تیم ملی چین از میانگین قدی 189 سانتی متر برخوردار است. آنها در سرویس زدن بسیار خوب امتیاز می‌گیرند ضمن این که اسپک‌های قدرتی از دیگر ویژگی‌های مهم این تیم است.

میزبانی ضعیف چکی‌ها صدای همه را درآورد

چکی‌ها نشان دادند نمی‌توانند میزبان خوبی برای رقابت‌های مهم جهانی و قاره‌ای والیبال باشند. دو شهر چسکه بوجویتسه و برنو میزبان این رقابت‌ها هستند. تیم ایران که برای دور دوم رقابت‌ها راهی شهر برنو شد با اقدام عجیب مسئولان برگزاری نتوانست در هتل اصلی مستقر شود. بنابر اعلام مسئولان ظرفیت این هتل تکمیل شده بود.

میزبانی ضعیف چکی‌ها در زمینه توزیع غذا و کم آمدن آن نیز کاملا مشخص بود. اعضای کادر فنی تیم ایران مراتب اعتراض خود را نسبت به این شرایط اعلام کردند و حالا باید منتظر ماند و دید واکنش آنها نسبت به این اعتراض چه خواهد بود.

برنامه رقابت‌های امروز مرحله دوم والیبال زیر 21 سال ایران به شرح زیر است:

ایران چین: ساعت 15

ایتالیا مصر: ساعت 15

برزیل آرژانتین: ساعت 17 و 30 دقیقه

ژاپن اوکراین: ساعت 17 و 30 دقیقه

لهستان کوبا: ساعت 20

جمهوری چک آمریکا: ساعت 20

روسیه کانادا: ساعت 22 و 30 دقیقه

ترکیه مراکش: ساعت 22 و 30 دقیقه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها