انتظار عزیزی از دولت جدید

محمود عزیزی از بازیگران پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر و همچنین مدرس دانشگاه است. او در گفت‌وگو با سینماپرس درباره ویژگی وزرای حوزه فرهنگ توضیح داد: بنده اعتقادی به این ندارم که یک فرد هنرمند باید به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شود. چراکه قطعا یک هنرمند با سیاست آشنایی چندانی ندارد، اما نیاز است که وزیری برای اداره امور مهم فرهنگی و هنری کشور برگزیده شود که تحصیلاتش مرتبط با این حوزه باشد و دغدغه شخصی‌اش رشد و تعالی و توسعه این حوزه.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۸۴

عزیزی خاطرنشان کرد: امروزه ما نیازمند همدلی و همزبانی در عرصه فرهنگ و هنر هستیم و قطعا اگر وزیری از خانواده فرهنگی توسط شخص آقای روحانی برگزیده شود راحت‌تر می‌تواند با هنرمندان و فرهنگیان ارتباط کلامی پیدا کند.

این هنرمند پیشکسوت تأکید کرد: ما امروزه نیازمند آن هستیم که سطح کیفی سلیقه عمومی جامعه را توسط تولید آثار ارزشمند و فاخر فرهنگی و هنری ارتقا دهیم و جلوی نزول جدی سطح سلیقه عمومی را بگیریم.

سلیقه عمومی باید در جهت اهداف فرهنگ جامعه باشد و شخصی که بودجه بیت‌المال را در دست دارد و از بودجه مردم برای امور فرهنگی و هنری مصرف می‌کند باید با برنامه ریزی، تدبیر و درایت جدی برای آیندگان این مرز و بوم سرمایه‌گذاری کند و برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی داشته باشد و صرفا برای پر کردن بیلان کاری‌اش کاری را انجام ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها