مداح معروف پایتخت میهمان شبکه کودک می شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۳
مداح معروف بر سر سفره خدا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک سیما سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت و چهره مشهور و محبوب به همراه پسر نه ساله خود در سحر گاه بیستم رمضان میهمان برنامه سحرگاهی شبکه کودک می شوند.

میرداماد متولد سال 1357 در شهر اهواز است اما به دلیل جنگ تحمیلی خانواده او به قم مهاجرت کردند و شاید همین مساله هدایت گر و انگیزه بخش او برای ورود به عرصه مداحی بود. پس از تحصیلات دبیرستان وارد حوزه علمیه می شود ودر طی چهار سال سطح یک حوزه علمیه را می گذراند اما به گفته خودش ادامه تحصیل در حوزه به خاطر حاشیه های مداحی دشوار بود پس تحصیل را پایان می دهد و در برابر بهت دوستان و خانواده به سربازی می رود.

میرداماد در دوران مداحی خود افتخار شاگردی بزرگان و پیرغلامانی همچون حاج منصور ارضی ، حاج علی انسانی ، حاج حسن خلج ، حاج صادق آهنگران و … را داشته و همین مساله را عامل پیشرفت و موفقیتهای خود می داند هرچند که همواره تاکید دارد هر چه در این مسیر دارم از دعای مادر مرحومم هست که دعای عجیبی در حقم می کرد: «دعا می کنم در خانه امام حسین(ع) عزیز شوی!»

سید مهدی میرداماد بر برنامه سحر فردا برای کودکان ایرانی در رثای امیرمومنان مداحی نیز خواهد کرد.

سر سفره خدا برنامه سحرگاهی شبکه کودک است که با ترکیبی نو و متفاوت از دیگر برنامه های سحرگاهی سیما همه روزه تقدیم کودکان ایرانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها