ورود مجلس به ابهامات صادرات گاز به ترکیه

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست کمیسیون انرژی با بیژن زنگنه، وزیر نفت درباره قرارداد صادرات گاز به ترکیه، گفت: ابهامات این قرارداد در کمیته مشترک کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۷۴

فریدون حسنوند به خانه ملت یادآور شد: گزارش کامل و جامعی از قرارداد صادرات گاز ایران به ترکیه تهیه می‌شود که به هیات رئیسه مجلس، تقدیم شده و به اطلاع مردم می‌رسد.حسنوند با بیان این‌که برخی خلأهای قانونی وجود دارد که نظارت مجلس را در برخی قراردادها محدود می‌کند، افزود: مقرر شده برای رفع این خلأها پیرو نشست‌های قبلی که با برخی اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس صورت گرفته برخی ایرادات در مصوبات گذشته مجلس بررسی و اصلاح شود.

نامه 52 نماینده به لاریجانی درباره کرسنت

همچنین 52 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی، خواستار برگزاری نشست با وزیر نفت درباره قراردادهای گازی شدند. به گزارش فارس، نمایندگان در این نامه خواستار شفاف‌سازی وزیر نفت درباره کرسنت و همچنین قرارداد گازی با ترکیه شدند. زهرا سعیدی‌مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی هم در تذکری کتبی به وزیر نفت، خواستار رسیدگی به پرونده کرسنت شد. وی در این تذکر کتبی نوشته است:‌ جناب آقای زنگنه، بالاخره کرسنت به کجا رسید،‌ مگر قول نداده بودید کرسنت را تعیین تکلیف می‌کنید. پس چه شد؟! لطفا با شفافیت و با توجه به حواشی موجود گزارش جامعی را به مردم ایران ارائه دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها