مظلومی: دوست ندارم از استقلال شکایت کنم!

در باد این صعود نخوابیم

پرویز مظلومی و اظهارنظر درباره بازی تیم ملی.سرمربی سابق استقلال که مدتی است سخت تلفن همراهش را پاسخ می‌دهد، درباره این صعود می‌گوید: «صعود که برای دوشنبه‌شب بود و اتفاقا صعود خوبی هم بود، اما حالا باید همه چیز را فراموش کنیم و در باد این صعود نخوابیم. کار تازه شروع شده است و اگر قرار است در جام جهانی نتیجه بگیریم به قول خود کی‌روش باید از همان پایان بازی استارت کار را می‌زدیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۷۰

او ادامه داد: «هدف این بار باید صعود به مرحله بعد باشد. ما چند بار به جام جهانی رفته‌ایم و دیگر حضور در این بازی‌ها کفایت نمی‌کند. این اتفاق خیلی خوبی است که دو هفته قبل از اتمام بازی‌ها راهی جام جهانی شده‌ایم، اما همان طور که گفتم باید کار را مدیریت کرد، برنامه ریخت و از هدف دور نشد. بازی‌های تدارکاتی، اردوهای مناسب و... می‌تواند شرایط حضور ایران در مرحله بعدی جام جهانی را فراهم کند.»

از مظلومی درباره استقلال سوال کردیم که او غیر از طلبی که دارد حرف دیگری در این مورد نزد: «من درباره استقلال حرف نزنم بهتر است فقط یک چیز باید بگویم، این که از سال 89 از این تیم طلب دارم. بارها برای گرفتن مطالباتم پیگیر شده‌ام، اما اتفاقی نیفتاده است. من استقلالی هستم و استقلال را هم دوست دارم، اما هرگز شکایت نکرده‌ام چون بر این عقیده هستم که از راه تعامل می‌شود خیلی از کارها را حل کرد. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا مجبور به شکایت نشوم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها