آخر هفته با حضور ورزشکاران ایرانی در قهرمانی آسیا

شمشیرها بیرون کشیده می‌شود

بعد از این که تعدادی از شمشیربازان ایرانی به هنگ کنگ، محل مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا رفتند، گروه‌های دوم و سوم نیز روزهای سه شنبه و امروز رهسپار این کشور شدند. این رقابت‌ها همچون ادوار گذشته در هر سه‌اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان و زنان برگزار می‌شود. شمشیربازی ایران نیز با ترکیب کامل در هر سه اسحله و هر دو بخش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.البته ایران در اسلحه فلوره مردان تنها یک نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا دارد اما در سایر اسلحه‌ها، تیم‌های مردان و زنان با ترکیب کامل در مسابقات شرکت می‌کنند. در مجموع شمشیربازی ایران با 19 شمشیرباز در مسابقات هنگ کنگ شرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۴۷

ترکیب تیم‌های شمشیربازی

بخش بانوان

اسلحه سابر: نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی و پریماه برزگر

اسلحه اپه: مهسا پور رحمتی، سکینه نوری، اعظم بختی

اسلحه فلوره: نگین کافی، مطهره محسنی، الهه قهرمانی

بخش مردان

اسلحه سابر: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری

اسلحه اپه: محمد رضایی، طاهر عاشوری، محمد اسماعیلی و محمد کیهانی

اسلحه فلوره: علیرضا ادهمی

در جریان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا و در بخش مردان، همچون همیشه پیمان فخری هدایت تیم سابر را به عهده دارد و علی یعقوبیان و احمد اکبری هم هدایت تیم‌های اپه و فلوره را عهده‌دار هستند. همچنین زهره صدرزاده به عنوان مربی در کنار تیم‌های بانوان است.

شمشیربازی قهرمانی آسیا پنجشنبه (فردا) با برگزاری دیدارهای انفرادی در اسلحه سابر دختران و فلوره مردان آغاز می‌شود. روز دوم مسابقات به برگزاری دیدارهای انفرادی فلوره دختران و اپه مردان اختصاص دارد و در سومین روز مسابقات نیز دیدارهای انفرادی سابر مردان و اپه بانوان برگزار می‌شود. در پایان دیدارهای انفرادی، رقابت‌های تیمی با همین ترتیب پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها