پرکاری آهنگساز «معمای شاه»

آهنگساز مجموعه «معمای شاه» ضمن همکاری با سالار عقیلی و محمد اصفهانی درصدد کاری مشترک با چند خواننده جدید در حوزه پاپ ایرانی و برگزاری کنسرت است.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۹۳

بابک زرین آهنگساز و تنظیم‌کننده در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: پیشنهادهایی برای ساخت موسیقی چند مجموعه تلویزیونی دارم که بعد از قطعی شدن حتما درباره آنها اطلاع‌رسانی می‌کنم.

این در حالی است که دوست دارم همواره کارهایی که برای ساخت موسیقی قبول می‌کنم تفاوت‌هایی با کارهای قبلی‌ام داشته باشم از این رو در تلاشم با وسواس بیشتری نسبت به انتخاب کارها اقدام کنم. آهنگ از مجموعه «معمای شاه» از استمرار همکاری خود با سالار عقیلی و تولید چند قطعه موسیقایی به خوانندگی محمد اصفهانی خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی و تولید مجموعه آثاری به خوانندگی سالار عقیلی هستم که این آثار هم در قالب تک‌آهنگ و هم در قالب آلبوم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

البته چند کار هم با هنرمندی محمد اصفهانی داریم که طی ماه‌های آینده به تناوب برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته به مخاطبان ارائه می‌شود. ضمن این‌که تا چند وقت دیگر با چند خواننده که حوزه کاری‌شان در سبک موسیقی پاپ ایرانی است کارهایی انجام می‌دهیم که از جمله این هنرمندان می‌توانم به علیرضا علیزاده اشاره کنم که بزودی با ارائه چند قطعه به مخاطبان معرفی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها