آزمون بزرگ تکواندو در کره جنوبی برگزار می‌شود

راه سخت ارتش 8 نفره

ایران با هشت هوگوپوش در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان شرکت می‌کند. در حال حاضر، تمرینات تیم زیر نظر مهدی بی‌باک پیگیری می‌شود و تیم ملی برای جبران برخی ناکامی‌ها به نتایج این رقابت‌ها در اوایل تیر امسال چشم دوخته است.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۲۱

این پیکارها در موجو کره جنوبی، مهد تکواندوی آسیا برگزار می‌شود و ورزشکاران تیم میزبان، مدعی اول رقابت‌ها به شمار می‌آیند. تیم ملی تکواندو ـ که پس از تغییر کادر فنی فقط در مسابقات یونان حضور پیدا کرد و نتایج قابل قبولی به دست آورد ـ در سخت‌ترین و حساس‌ترین آزمون سال باید در میدان جهانی با رقیبان پرقدرت خود پیکار کند. این رقابت‌ها می‌تواند از یک‌سو، سند خوشبختی تکواندوی ایران را امضا کند و از سوی دیگر، سخت‌ترین روز‌ها را برای مسئولان فدراسیون رقم بزند.

مهدی بی‌باک، سرمربی جوان تیم ملی ـ که پس از خط زدن بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی، ملی‌پوشان پرافتخار تکواندو با حاشیه‌های مختلفی رو‌در‌رو شد ـ شرایط تیمش برای حضور پرقدرت در میدان جهانی را ایده‌آل توصیف می‌کند و توجهی به حواشی پیرامون این تیم ندارد. بی‌باک در مصاحبه‌های اخیر خود بار‌ها عنوان کرده است، تیم ملی به آرامش نیاز دارد و نباید به خاطر نظر یکی دو ورزشکار،‌ تمرکز تیم به هم بریزد.

ناگفته پیداست،‌ برخی منتقدان که تعدادشان کم نیست، بشدت منتظر لغزش این تیم هستند تا هجمه بزرگی علیه مسئولان این فدراسیون و سرمربی تیم ملی به راه بیندازند‌. این موضوع، اهمیت رقابت‌های قهرمانی جهان در کره جنوبی را برای تیم ملی تکواندو دوچندان می‌کند.

مهدی بی‌باک،‌ نقش تاثیرگذاری در آینده این فدراسیون دارد. او می‌تواند از یک سو برگ برنده و از سوی دیگر، تیر خلاص برای تکواندوی ایران باشد. باید منتظر ماند و دید،‌ ارتش هشت نفره تکواندوی ایران در میدان جهانی چه نتایجی کسب می‌کند،‌ آیا این کشتی توفان زده بعد از ناکامی بزرگ در المپیک ریو در مسابقه‌های معتبر جهانی به ساحل آرامش می‌رسد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها