نگاهی به رقابت‌های تنیس روی میز جهان

ملی‌پوشان، کار سختی دارند

امروز رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی، دوبل و میکس قهرمانی جهان در دوسلدورف آلمان آغاز می‌شود و تیم‌های مردان و بانوان ایران نیز با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی، امین احمدیان، ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری و صبا سفری با هدایت جمیل لطف‌الله‌نسبی و فاطمه کیوانی در این مسابقات و در بخش‌های انفرادی و دوبل حضور دارند.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۴

دوره گذشته این مسابقات به میزبانی سوژو در چین برگزار شد که البته با ناکامی کامل بازیکنان ایرانی و حذف همه آنها در دور اول همراه بود. امسال سیدبندی مسابقات اعلام شده است که نوشاد عالمیان در سید 57، نیما عالمیان در سید 84، افشین نوروزی در سید 129 و امین احمدیان در سید 194 قرار گرفتند. همچنین در بخش بانوان، ندا شهسواری در سید 119، مهشید اشتری در سید 188 و صبا صفری در سید 191 ایستادند.

روی کاغذ شاید نتوان با توجه به سیدبندی صورت گرفته به بازیکنان ایرانی امیدوار بود، اما این نفرات در هفته گذشته و در جریان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نشان دادند که نباید آنها را دست‌کم گرفت. در این بازی‌ها تیم‌های مردان و بانوان و همچنین نوشاد عالمیان در انفرادی مردان بر سکوی قهرمانی ایستادند. این در حالی بود که کشورهای آذربایجان، قطر و ترکیه از بازیکنان چینی بهره می‌بردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها