رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برای شرکت در قهرمانی آسیا برگزار و کادر فنی از حمیده عباسعلی بانوی طلایی کاراته ایران در بازی‌های 2014 اینچئون ناامید شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۱

در پایان این رقابت‌ها فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، مبینا کاویانی و محدثه آقایی به عنوان کاراته کاهای تیم ملی معرفی شدند. نسرین دوستی هم به دلیل کسب مدال طلا در بازی‌های کشورهای اسلامی بدون شرکت در رقابت انتخابی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود انتخاب شد. در این رقابت‌ها شکست حمیده عباسعلی قهرمان رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی تامل برانگیز بود. کادر فنی تیم ملی که روی مدال آوری عباسعلی امیدوار بود، باید بدون حضور او در یک رویداد مهم بین‌المللی شرکت کند.

آقایی: مدال می‌خواهم

محدثه آقایی، بانوی کاراته‌کایی است که حمیده عباسعلی را از تیم ملی کنار گذاشت. او دوبار از قهرمان بازی‌های آسیایی کره جنوبی برد و اکنون با اعتماد به نفس خوب می‌گوید: عباسعلی با آمادگی کامل به رقابت‌های انتخابی آمده بود اما توانستم این ملی‌پوش را که قدرت کاراته ایران است، دو بار شکست بدهم و به همه ثابت کنم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. وی درباره پیش‌بینی نتایج مسابقه‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان می‌گوید: تلاش می‌کنم همه رقبایم را شکست بدهم و طلا بگیرم. با المپیکی شدن کاراته سطح این رقابت‌ها بالاست و مسابقه‌های سختی در انتظارم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها