«آجی بال» یا همان «عسل تلخ»، عنوان سریال طنزی است شش قسمتی از گروه فیلم و سریال صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی. نامگذاری سال 1396 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از طرف رهبر معظم انقلاب، اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد کار از طریق تولید ملی، فرهنگ‌سازی به منظور مصرف جنس‌های داخلی، جایگاه خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان از اهداف تولید این سریال است.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۵۲

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، این سریال حکایت جوان 30 ساله‌ای به نام بابک است که سودای شهرت و درآمد از طریق انتشار آلبوم موسیقی دارد؛ اما با بحران مالی خود و خانواده‌اش مواجه می‌شود .

در داخل این ماجرا قطعه زمین ارث پدری آنها به دلیل قرار گرفتن در محدوده احداث کارخانه بزرگ کفش تبریز از لحاظ قیمت ارزشی دوچندان پیدا می‌کند و تلاش آژانس‌های املاک برای خرید این قطعه زمین به شکل‌گیری اتفاقات پر حاشیه، طنز و جذابی منجر می‌شود و در نهایت بابک، دلباخته دختر یکی از صاحبان آژانس املاک شده که در این میان عاشق شدن او تمام اعضای خانواده‌اش را به چالش می‌کشد. بابک نهرین، فاطمه شکری، سنا پورسعیدی، غلامرضا باقری‌توفیقی، زکیه کریمی، بهمن تقی‌پور، زیبا فرج‌اللهی، سودا برمایه، پریسا سهرابی، مهدی مانی کیا، افسون‌می‌خوش، ابوالفضل جدیری و احمد اعظمی بازیگران و عوامل سریال طنز آجی بال هستند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نادر محمدپورساعی‌ور نویسنده و تهیه‌کننده، قربانعلی طاهرفر کارگردان، آرزو دهناد دستیار اول کارگردان، سالار حیدرنژاد ناظر کیفی، اصغر یوسفی‌نژاد ناظر محتوایی، فرزین ریحانی‌راد مدیر تولید، شیوا سهرابی منشی صحنه، حسن وکیلی مدیر تصویربرداری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها