چیزی که برای یک رانندهٔ فرمول یک بسیار ناامیدکننده است این است که به علت نقص فنی یا تصادف مجبور به خروج از مسابقه شود. در این صورت تمام نقشه‌ها و تلاش‌هایی که انجام داده است در یک ثانیه نابود می‌شوند؛ اما چنین اتفاقی فقط برای راننده یا تیم او سخت نیست چراکه همچنین می‌تواند برای طرفداران او نیز بسیار ناراحت‌کننده باشد. به‌خصوص طرفداران کوچک و کم سن و سال.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۴۲
کار زیبای قهرمان اتومبیلرانی برای هوادارش +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، چنین اتفاقی برای یک کودک خردسال در گرند پری اسپانیا روی داد. او پس‌ازاینکه رانندهٔ موردعلاقه یا در اصل قهرمانش کیمی رایکونن به دلیل تصادف مجبور به خروج از رقابت شد، شروع به گریه کردن نمود و در همان لحظه دوربین‌ها تصویر اشک‌بار او را شکار کردند.

بدین ترتیب این طرفدار کوچک مسابقات فرمول یک در حال تجربه کردن روز بسیار بدی بود تا اینکه دست‌اندرکاران تیم فراری سریعاً وارد عمل شدند تا این روز بد را برای این کودک به بهترین روز تبدیل کنند.

بدین منظور آن‌ها این کودک را به همراه پدر و مادرش به جایگاه تیم فراری دعوت کردند اما این تمام ماجرا نبود. بعدازاین، کیمی رایکونن به دیدار کودک غمگین آمد، با او عکس گرفت، کلاه خود را امضای کرده و به او هدیه داد و در کل با او به خوش‌وبش پرداخت. به‌احتمال‌زیاد این اقدام زیبای رانندهٔ فراری تا سال‌ها از ذهن این کودک فراموش نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها