رئیس پلیس راهور استان قم، محدودیت های ترافیکی مراسم نیمه شعبان در شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمکران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۵
اعلام محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران

به گزارش جام‌‌جم‌آنلاین سرهنگ احمد پوربافرانی به میزان گفت:تمامی شرکت کنندگان می‌توانند در جشن نیمه شعبان با انواع وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از جاده‌های مواصلاتی استان قم (جاده اراک، قدیم اصفهان، آزاد راه کاشان، آزاد راه تهران- قم، جاده قدیم کاشان و جاده گازران) به شهر قم عزیمت کنند.

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس‌های برون شهری در سطح معابر شهری و مخیر بودن کاروان‌ها به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ابتدا و سپس شرکت در مراسم و یا بالعکس هدایت آن‌ها در طرح منظور شده است.

وی اضافه کرد: تمامی اتوبوس‌های برون شهری که از آزاد راه کاشان و تهران به قم وارد می‌شوند بدون حضور در میدان ۷۲ تن از راه فرعی جنب عوارضی آزاد راه امیرکبیر به پارک سوار شمالی هدایت می‌شوند.

سرهنگ پوربافرانی بیان داشت: آن دسته از کاروان هایی که ابتدا قصد زیارت حرم مطهر و اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر را داشته باشند، در پارک سوار شمالی متوقف و زوار توسط اتوبوس‌های شرکت واحد به پایانه جنب حرم در رودخانه منتقل و پس از خاتمه مجدداً به پارک سوار اعاده و سپس از کمربندی امام علی (ع) برای زیارت حرم مطهر و یا خروج از شهر هدایت می‌شوند.

وی اعلام کرد: کاروان هایی که از جاده اراک به شهر قم وارد می‌شوند نیز می‌توانند دو مرحله فوق را در پارک سوار جنوبی همانند پارک سوار شمالی عمل کنند.

رئیس پلیس راهور قم خاطرنشان کرد: آنهایی که ابتدا قصد زیارت حرم مطهر را داشته باشند از سه راهی خرمشهر، کمربندی امام علی به پارک سوار شمالی هدایت و از آن جا با اتوبوس شرکت واحد به پایانه داخل رودخانه جنب حرم منتقل و بازگشت داده خواهند شد و نیز پس از کمربندی امام علی به سمت میدان ولی عصر و پارکینگ یاوران مهدی هدایت می‌شوند.

سرهنگ پوربافرانی تصریح کرد: آن دسته از زائرانی که ابتدا قصد حضور در مسجد مقدس جمکران را داشته باشند، از مسیر سه راه خرمشهر، بلوار دانش، پل انقلاب، میدان ارتش، بلوار غدیر، صفاشهر، شهرک قدس و بلوار کریمی در مسیر به طرف کوه خضر و جاده کوه خضر به پارکینگ ناظم زاذه هدایت می‌شوند و همچنین مسیر بازگشت اتوبوس‌ها از پارکینگ ناظم زاده از همان راه ورود، پیش بینی و پس از رسیدن به میدان ارتش به پارک سوار شمالی هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان قم در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت مرکز شهر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر از ساعت ۱۴امروز محدودیت تردد سواری‌های شخصی و موتورسیکلت سواران از سه راه بازار به طرف سه راه ارم، از سه راه ارم به سمت گلزار شهدا و بالعکس"خیابان انقلاب"، از سه راه سجادیه به سمت خیابان انقلاب و تردد وسایل نقلیه عمومی از انتهای بلوار بهار "خیابان شبستان" به ارم نیز با ممنوعیت ترافیکی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها