از روز اول برای قهرمانی آسیا بازی کردیم

حمودی: سیچلو آخر والیبال است

حمید حمودی، پاسور تیم والیبال زیر 23 سال ایران امیدوار است مزد همه زحماتشان قهرمانی آسیا باشد؛ قهرمانی ای که قرار است با آن، دل تماشاگران اردبیلی را شاد کنند. اردبیلی‌ها اما پاسور تیم امید‌ها را حسابی سورپرایز کرده‌اند، طوری که می‌گوید: فکر نمی‌کردیم اردبیلی‌ها این‌قدر مشتاق والیبال باشند و سالن یک روز هم خالی نباشد،‌ تا جایی که می‌خواستیم به خانواده‌هایمان بگوییم حداقل برای تشویق ما هم شده به اردبیل بیایند، اما تماشاگران اردبیلی از بازی اول با حمایت‌هایشان ما را سورپرایز کردند. امیدوارم تا روز آخر پشت ما باشند و ما هم با قهرمانی جواب زحماتشان را بدهیم.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۲۵

حمودی از سطح بالای رقابت‌ها راضی است: سطح مسابقات بالا و همراه با جوانگرایی بود. هم درتیم ایران و هم بقیه تیم‌ها با نوجوانان و جوانانشان برای تجربه اندوزی آمده بودند. فکر می‌کردیم استرالیا یکی از بهترین تیم‌ها و حریف قدر ما باشد، اما دور از انتظار ظاهر شد. حتی من در اولین مصاحبه گفتم استرالیا، چین و ژاپن حریفان اصلی ما هستند اما تیم آخر شد.

پاسور تیم زیر 23 سال از اول قهرمانی آسیا را برای ایران کنار گذاشته: ما از روز اول هم به امید قهرمانی بازی کردیم. امیدوارم دعای مردم پشت ما باشد و بتوانیم قهرمان شویم. قهرمانی هر تورنمنت کار سختی است و ما هم تلاش می‌کنیم.

به نظر حمودی، سیچلو مربی بزرگی است: سیچلو مربی بزرگی است و خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ایم. به قول همه بچه‌ها سیچلو آخر والیبال است. ممنونم از فدراسیون والیبال که در حق ما لطف کرد و مربی بزرگی را بالای سر ما گذاشت تا هم به والیبال کمک کند و هم ما که شاگردش هستیم، بهترین استفاده را ببریم.

او حرکت تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا زیر 23 سال را رو به جلو می‌داند: بعد از بازی اول با پاکستان، بچه‌ها حرکت رو به جلویی دارند. سعی کردیم در این بازی‌ها طوری کار کنیم تا تیم در مراحل بالاتر قرعه راحت‌تری داشته باشد که در پلی آف به قزاقستان تیم چهارم گروه E خوردیم و بعد هم تایلند. تایلند تیم خوبی بود که به چهار تیم اول رسید. همه هدف اول ما دفاع از اعتبار والیبال ایران با گرفتن بلیت مسابقه‌های جهانی مصر بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها