پرسپولیس 4 ـ الوحده 2

جشن صعود پرسپولیس در آزادی

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به 45 هزار هوادار برگزار شد که در نهایت با پیروزی پرسپولیس و همچنین برتری الهلال عربستان در مقابل الریان قطر، پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله بعد صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۰۸
جشن صعود پرسپولیس در آزادی

به گزارش جام جم آنلاین، سروش رفیعی در دقیقه 17 نخستین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و دو دقیقه بعد مهدی طارمی دروازه تیم اماراتی را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه 34 ، احمد اکبر دروازه پرسپولیس را روی یک شوت بلند گشود تا حساب کار دو بر یک شود.

در دقیقه 51 ارسال خطرناک بازیکنان الوحده با ضربه سر «تاری یه بو» با دفع عجیب بیرانوند گل دوم الوحده را رقم زد.

بعد از تساوی بازی پرسپولیس فشار خود را بیشتر کرد و پس از یک صحنه مشکوک به پنالتی که توسط داور نادیده گرفته شد در دقیقه 54 مهدی طارمی با عبور از مدافعان الوحده سومین گل پرسپولیس در این دیدار و پنجمین گل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند.

در دقیقه 69 یک بار دیگر طارمی دروازه الوحده را باز کرد و همزمان الهلال عربستان هم گل سوم را وارد دروازه الریان کرد تا صعود پرسپولیس به مرحله بعدی قوت بگیرد.

بازی الهلال ـ الریان سه بر سه مساوی شده است و شرایط برای صعود پرسپولیس حساس شده است.

بلافاصله الهلال گل چهارم را می زند تا یک بار دیگر همه چیز برای صعود پرسپولیس مهیا باشد.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس ایران به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند،سیدجلال حسینی،محمد انصاری، حسین ماهینی،صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی:برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الوحده: راشد علی، محمد المنهالی، سالم سلطان، محمد عبدالباسط، حمدان الکمالی، خورخه والدیویا، اسماعیل مطر، سباستین تاگلیابو، بالازس، ژوتساک ریم چانگ هو، احمد الاکبری

سرمربی:خاویر آگیره

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها