تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا طی دیداری خارج از خانه میهمان تیم الاهلی عربستان است.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹۶
کار سخت ذوب‌آهن برای صعود / برد پرگل تنها راه ادامه کار اصفهانی‌ها

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم ذوب آهن اصفهان در یک دیدار خارج از خانه میهمان تیم فوتبال الاهلی عربستان است.

دیداری که به دلیل عدم میزبانی متقابل تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر، در کشور سومی که عمان باشد برگزار می‌شود.

تیم ذوب آهن علیرغم شکست سنگین و خانگی در دیدار قبلی‌اش مقابل العین، همچنان از شانس صعود به مرحله بعدی این مسابقات برخوردار است. آن هم به لطف دیداری است که با حریف مستقیمش الاهلی عربستان دارد.

دیدار رفت دو تیم که دیداری خانگی برای ذوب آهن به محسوب می‌شد، با حساب دو بر یک به سود تیم عربستانی به پایان رسید و این موضوع به دلیل در نظر گرفتن بازی‌های رو در رو در کار شاگردان حسینی را برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت می‌کند. حتی پیروزی یک بر صفر در این دیدار هم به منزله عدم صعود تیم ذوب آهن به مرحله بعدی است.

آنچه مسلم است این است که تیم فوتبال ذوب آهن عملا چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم در شرایط کنونی و حتی در صورت زدن یک گل به حریف عربستانی‌اش عملا از گردونه مسابقات حذف می شود. تنها راه ذوب آهن برای بقا در جدول و صعود از مرحه مقدماتی، پیروزی با گل های زیاد است.

این هدف می تواند یک بازی رو به جلو، با ریسک بالا و حتی انتحاری را در بر داشته باشد. این شیوه هم بسان شمشیر دو لبه عمل می کند و ما امیدوارم که تیغ ذوب آهن در این بازی ببرد و نماینده کشورمان که حضوری آبرومند در این رقابت ها داشت، با صعود به مرحله بعدی مزد تلاش خود را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها