ایتالیایی 47 ساله به یک قدمی قهرمانی رسید

...و جام می‌رسد به آقای کونته

شاید هیچ کس باور نمی‌کرد،‌ در فصلی که غول‌های مربیگری دنیای فوتبال در لیگ برتر انگلیس مشغول کار شده‌اند، جام قهرمانی به یک ایتالیایی 47 ساله و تازه ‌وارد برسد. کسی باور نمی‌کرد‌،‌ مردی بعد از گذشت پنج سال از آغاز مربیگری، روی نیمکت یوونتوس بنشیند و کسی باور نمی‌کرد با این تیم به موفقیت برسد، ‌اما همه اینها اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۱۱

او با تیم ملی ایتالیا هم درخشید و نسلی تازه را به فوتبال ایتالیا و دنیا معرفی کرد. حالا هم به چلسی آمده و در اولین فصل حضورش در این تیم،‌ تقریبا به قهرمانی زودهنگام رسیده. با توجه به شکست جمعه‌شب تاتنهام، اوضاع کاملا بر وفق مراد آبی‌های لندنی شده است. چلسی فرداشب در استمفوردبریج ورزشگاه خانگی خود مقابل مبدلزبرو بازی دارد و اگر آن بازی را ببرد در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌های این فصل،‌ اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به هفت امتیاز افزایش خواهد داد. کونته اگر بازی فرداشب را به سود خود خاتمه دهد، از سه بازی باقیمانده تنها سه امتیاز می‌خواهد تا قهرمانی را جشن بگیرد. آن هم در شرایطی که ونگر در لیگ برتر باقی بود و پپ گواردیولا، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ همه به این لیگ اضافه شده‌ بودند. برای مردی مانند کونته هیچ چیز از این بهتر نمی‌شد. او فوتبال را با تمام وجود دوست دارد و از آن لذت می‌برد. برای همین به شیوه‌های تازه علاقه نشان می‌دهد. وقتی شیرینی این فصل دوست‌داشتنی برای کونته و شاگردانش کامل خواهد شد که آنها فینال جام اتحادیه (شنبه 6 خرداد مقابل آرسنال) را با قهرمانی تمام کنند.

پوچتینو: امیدمان را از دست نمی‌دهیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام پس از شکست یک بر صفر مقابل وستهام مدعی شد که تیم او همچنان برای قهرمانی می‌جنگد و امیدش را از دست نمی‌دهد: همچنان خواهیم جنگید، از نتیجه ناراضی نیستیم. حالا باید منتظر بازی چلسی باشیم و پس از آن، ‌سه بازی دیگر پیش روی ماست. فکر می‌کنم همه شما می‌دانید که حالا دیگر رسیدن به چلسی بسیار دشوار است ولی باید تلاشمان را تا پایان ادامه دهیم. انسان بدون امید می‌میرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها