حریق در خیابان کارگر جنوبی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در تقاطع خیابان کارگر و لبافی نژاد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۸
حریق در خیابان کارگر جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در این باره گفت: دقایقی پیش وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در خیابان کارگر جنوبی تقاطع خیابان لبافی نژاد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اطفای حریق در این ساختمان ادامه دارد، گفت: آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند و جزئیات بیشتر از این حادثه اعلام خواهد شد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع آتش سوزی گسترده در پاساژ مهستان در میدان انقلاب خبر داد و گفت:مهار شعله های آتش همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمد رزاقی در گفتگو با مهر درباره جزییات این حادثه گفت :ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعد از ظهر امروز وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان کارگر جنوبی خیابان لبافی نژاد اعام شد .

وی افزود:با حضور عوامل پلیس راهور و ماموران اتش نشانی مشخص شد حریق در پاساژ مهستان به وقوع پیوسته و و همه ساختمان را فرا گرفته است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات مهار شعله های آتش در این حریق ادامه دارد خاطر نشان کرد :شمال به جنوب از میدان انقلاب و جنوب به شمال از تقاطع جمهوری برای هر چه سریع تر رسیدن عوامل کمکی آتش نشانی برای اطفا حریق مسدود است .

هم اکنون عوامل آتش نشانی با همه تجهیزات در محل حادثه حضور دارند و عملیات مهار شعله های آتش ادامه دارد . علت وقوع این حادثه هنوز اعلام نشده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها