حمید میرزاده با تصمیم اکثریت اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد از ریاست این دانشگاه کنار رفت.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰۴

به گزارش تسنیم، به درخواست چهار نفر از اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد و مطابق تبصره یک ماده 11 اساسنامه این دانشگاه، عصر روز گذشته جلسه فوق‌العاده هیأت امنای دانشگاه آزاد به ریاست علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد.اعضای هیأت امنا در این جلسه پس از بحث و بررسی فراوان رای‌گیری کردند و بنا به تصمیم اکثریت اعضا مقرر شد حمید میرزاده رئیس فعلی این دانشگاه طی یک هفته از ریاست استعفا کند و در غیر این‌صورت او خود به خود برکنار خواهد شد.

وزرای علوم و بهداشت، به عنوان دو نفر از اعضای حقوقی هیأت امنای دانشگاه آزاد پس از اظهار نظرات خود در این جلسه، برای شرکت در جلسه هیأت دولت از جلسه خارج شدند با این حال جلسه با حضور هفت نفر ادامه یافت.

بنا به تصمیم هیأت امنای دانشگاه آزاد علی‌محمد نوریان به عنوان «سرپرست موقت» دانشگاه آزاد منصوب می‌شود.براساس ماده 11 اساسنامه دانشگاه آزاد، هیأت امنا حداقل هر دو ماه یک‌بار به دعوت رئیس هیأت تشکیل جلسه می‌دهد. جلسات با حضور اکثریت کل اعضا رسمیت می‌یابد و تصمیمات با اکثریت آرای اعضای حاضر در جلسه معتبر خواهد بود.همچنین تبصره یک این ماده می‌گوید: در صورت لزوم به پیشنهاد رئیس دانشگاه یا نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سه نفر از اعضا، جلسه فوق‌العاده هیأت امنا تشکیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها