فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «جنون رقابت2»، «نام و نام‌خانوادگی»، «در راه خانه عروس»، «دایی هانس»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «احمق و احمق‌تر2»، «پاندای کونگ‌فوکار3»، «ناردون»، «شارلاتان»، «غول‌های پاکتی»، «زاپاس»، «سالی»، «آن‌شرلی»، «آهسته آهسته» و «مثل یک سرآشپز» فردا مصادف با عید مبعث پیامبر بزرگ اسلام، از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۷۴

شبکه یک

جنون رقابت2 به کارگردانی هالوارد برین / ساعت 16

در این فیلم با بازی آندرس باسمو کریستینسن و وگار هوئل خواهید دید: روی یک راننده حرفه‌ای است که برای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی غیرقانونی در نروژ به دو سال زندان محکوم شده است! در شب آزادی یکی از رقبای قدیمی سراغش می‌آید و او را به یک مسابقه غیرقانونی دعوت می‌کند و اتفاقات تازه‌ای رقم می‌خورد.

شبکه 2

نام و نام‌خانوادگی/ ساعت ‌‌8 صبح

در راه خانه عروس/ ساعت 17 و 30 دقیقه / دایی هانس/ ساعت 23

داستان فیلم «نام و نام‌خانوادگی» درباره دختر آقای مراد طلبکار است که هنگام ازدواج با نام فامیلش مشکل پیدا می‌کند. پسر کوچک این خانواده نیز به‌ همین دلیل در مدرسه دچار مشکلات زیادی می‌شود! پدرشان مراد تصمیم به تغییر این نام‌خانوادگی می‌گیرد.

فیلم «در راه خانه عروس» داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که به علت دروغ‌های پی‌در‌پی مرد به همسرش، دچار مشکل می‌شود. در این فیلم فتحعلی اویسی، فریبا نادری، نفیسه روشن و شهرام قاعدی هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه 3

فرشته‌ها با هم می‌آیند/ ساعت 10

احمق و احمق‌تر2 / ساعت 14 و 30 دقیقه

در فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با نقش‌آفرینی جواد عزتی و نازنین بیاتی خواهید دید طلبه جوانی که وضع مالی چندان خوبی ندارد، صاحب سه‌قلو می‌شود.

شبکه 5

پاندای کونگ‌فوکار3 / ساعت 9

ناردون/ ساعت 13 و 30 دقیقه

در فیلم «پاندای کونگ‌فوکار3» پاندا باید با یک دشمن جدید که اهالی دره و استاد و دوستانش را تهدید می‌کند به مقابله برخیزد.

«ناردون» درباره شکور پیرمردی روستایی است که خواب می‌بیند مرده ولی قبر ندارد! امین حیایی، لیلا اوتادی و مهران غفوریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شبکه شما

شارلاتان / ساعت 13 و 30 دقیقه

امین حیایی، جواد رضویان، شقایق فراهانی، مهران غفوریان و ارژنگ امیرفضلی در فیلم «شارلاتان» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

غول‌های پاکتی/ ساعت 16

داستان این فیلم در مورد پسر جوان یتیمی است که توسط آشغال جمع‌کن‌های زیرزمینی بزرگ می‌شود و در تلاش است دوستش را از دست دشمنی بدذات نجات دهد.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «زاپاس»، «سالی»، «آن‌شرلی»، «آهسته آهسته» و «مثل یک سرآشپز» ساعت 11، 13، 17 و 15 دقیقه، 19 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها