کم نیستند خانواده‌هایی که جوانشان عشق موتور است یا پدر خانواده رزق و روزی را با یک موتور سر سفره می‌آورد، اما همیشه در این خانواده‌ها استرس حادثه و نگرانی از موتورسواری هم وجود دارد، استرسی که چندان بیهوده نیست، چرا؟
کد خبر: ۱۰۲۲۲۲۱

چون رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفته است: در سال 95، موتورسیکلت‌ها با حضور در نزدیک به 58 هزار فقره تصادف بیشترین سهم را داشته‌اند، به بیان دیگر در 37 درصد حوادث رانندگی ایران پای یک موتوری در میان بوده است. موتورسواران عزیز حواس‌تان باشد که باعث ناراحتی یا خدای نکرده عزادار شدن خانواده نشوید.

زنان افسرده‌تر از مردان

افسردگی از آن بیماری‌هایی است که هرچه جوامع به سمت پیشرفت و مدرن شدن حرکت می‌کنند فراگیری آن هم بیشتر می‌شود. دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت هم بر همین مبنا بر ورزش و نشاط در جامعه تاکید کرده و گفته است: آمار افسردگی در خانم‌ها 16درصد و آقایان 10.5 درصد است. هاشمی با عنوان این مطلب که داشتن نشاط و شادی به معنای لذت بردن از زندگی است از ضرورت کم کردن اضطراب در میان خانواده‌ها و مردم سخن به میان آورده است.

بفرمایید شبکه‌های اجتماعی بومی

شبکه‌های اجتماعی مانند دیگر موارد مرتبط با فضای مجازی شمشیر دو لبه است، در واقع یک‌سوی آن با استفاده صحیح برکاتی به همراه دارد و یک سوی آن برندگی و گسستگی ! حالا در این میان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته در نیمه اول امسال خبرهای خوبی در زمینه شبکه‌های اجتماعی بومی به مردم خواهیم داد. به گفته واعظی، زمانی که مردم از شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده می‌کنند با سرعت بالاتر، کیفیت بهتر و هزینه‌ای کمتر به خواسته‌های خود می‌رسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها