باشگاه رئال‌مادرید 3 سال پیش می‌توانست روبرت لواندوفسکی مهاجم وقت دورتموند را به خدمت بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد تا در نهایت لواندوفسکی راهی بایرن‌مونیخ شود و قراردادی 5 ساله با این تیم ببندد.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۰۲

روزنامه ورزشی «آس» اسپانیا فاش کرد که باشگاه رئال‌مادرید در سال 2014 فرصت خیلی خوبی برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی از بورسیا دورتموند داشته، اما فلورنتینو پرس قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و از خرید این مهاجم لهستانی منصرف شد. طبق گزارش این روزنامه اسپانیایی، فلورنتینو پرس و سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در تابستان 2014 با یکدیگر ملاقاتی داشته‌اند و مدیر برنامه‌‌های لواندوفسکی به رئیس باشگاه رئال‌مادرید گفته بود که می‌تواند این انتقال را در ازای 20 میلیون یورو عملی کند و پیش‌قرارداد روبرت با بایرن‌مونیخ را در ازای پرداخت رقمی فسخ کند. پرس در ابتدا نسبت به جذب لواندوفسکی که یکی از بهترین مهاجمان چند سال اخیر اروپا بوده است، مشتاق بوده؛ اما در ادامه ترجیح می‌دهد کریم بنزما را حفظ کند و از خرید مهاجم وقت دورتموند منصرف می‌شود. لواندوفسکی 28 ساله که در سال 2014 راهی بایرن‌ مونیخ شد، حالا یک بایرنی است و تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد. نبود او در بازی رفت مقابل رئال‌مادرید بسیار گران تمام شد.

روبرت تاکنون 140 بازی برای سرخپوشان مونیخی انجام داده و موفق به زدن 105 گل شده است. او این فصل هم آمار خوبی از خود بر جای گذاشته و در 40 بازی از رقابت‌های مختلف 38 گل زده که از این بین 7 گل را در 8 بازی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها