پس از پایان مراسم معنوی اعتکاف، عکسی از یک روحانی همراه ده‌ها کودک منتشر شد که ماجرایی جالب دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۷۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع ایام معنوی اعتکاف و درخواست بسیاری از جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی، یک طلبه در اقدامی جالب برای شرکت تعدادی از مادران جوان، مسئولیت نگهداری کودکان آنها را در این سه روز بر عهده می‌گیرد و تمام تلاش خود را برای گذراندن لحظاتی خوش برای آنها به کار می‌بندد.

این طلبه می‌گوید برای این‌که 50 مادر بتوانند در اعتکاف شرکت کنند از کودکان آنها در مدت اعتکاف نگهداری کرده و حسابی به آنها خوش گذشته است و آنها اعتکاف کودکانه را تجربه کرده‌اند.

در صفحه اینستاگرام طلبه‌گرام، ماجرای این عکس جالب این‌گونه بیان شده است: «امسال تجربه‌ای جدید از اعتکاف خانوادگی رو در کنار حدود 50خانواده دیگه کسب کردیم. اعتکافی برای مادرهای بچه‌دار که بتونن در کنار فرزندان‌شان در مسجد، اعمال خودشان رو بجا بیارن. 50 تا بچه دختر و پسر که حسابی بهشون خوش گذشت و اعتکاف بچگانه رو تجربه کردن.

تجربه سخت ولی شیرین و متفاوت. فرض کنید ساعت دو شب فقط یکی از بچه‌ها گریه می‌کرد! خودتون حدس بزنید چهل و نه تای دیگه چکار می‌کردن! یا مثلا شما بعد از سحر و عبادت و نماز و... ظهر می‌خوای کمی استراحت کنی تا به افطار برسی ولی ظهر نوبت ناهار بچه‌هاست! نشستن روبه‌روت و دارن خورش قرمه‌سبزی با پیاز و دوغ و ماست موسیر می‌زنن به بدن و هرهر می‌خندن!

ولی با همه اینها در کنار خانواده و اون جمع با صفا همه چیز خیلی متفاوت و خوب برگزار شد و خدا رو شکر بچه‌ها و خانواده‌ها همه راضی بودن.

گل کار هم که از همه مهم‌تر بود، دادن یه بسته رنگ انگشتی به بچه‌ها و رنگ‌آمیزی کامل ماشین حاجی بود. نمی‌دونید این بچه‌ها چه حالی کردن!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها