بازدید مدیر شبکه 5 از «لژیونر»

مدیر شبکه پنج و مدیرگروه فیلم و سریال شبکه به پشت صحنه سریال «لژیونر» رفتند.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۰۳

به گزارش مهر، سریال لژیونر (افسر نمونه) به کارگردانی مسعود آب‌پرور این روزها در حال تصویربرداری است و تاکنون 40 درصد تولید کار انجام شده است. روز دوشنبه 21 فروردین ضبط و تصویربرداری این سریال به هتل بزرگ شماره 2 تهران در خیابان نجات‌اللهی رسید و عوامل سریال و بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، حامد آهنگی و همچنین اشتیفیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس در این لوکیشن حضور داشتند.

همچنین مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه پنج سیما به همراه غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه به پشت صحنه سریال رفتند و با عوامل و گروه سازنده درباره روند پیشروی کار و کم و کیف آن گفت‌وگو کردند.

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال لژیونر درباره این اثر توضیح داد: لژیونر در هر قسمت لحظاتی شیرین دارد. در کل یکی از مسائل مورد علاقه جوانان و بخشی از مردم ورزش است و ما هم سعی کردیم کمی به حاشیه‌های ورزش بپردازیم.

وی با اشاره به حضور اشتیفیم آرفی در این سریال بیان کرد: خوشبختانه او پیش از این هم بازی داشته است و دوربین را می‌شناسد و از بازیکنان خوب فوتبال باشگاهی ما در پرسپولیس است. به نظرم برای نقشی که در قصه ما نوشته شده بود او یکی از بهترین انتخاب‌هاست. کارگردان سریال لژیونر نیز درباره این مجموعه و فضای کمدی و اجتماعی آن سخن گفت و این که خودش را فیلمساز ژانر نمی‌داند.

مسعود آب‌پرور در پشت‌صحنه سریال لژیونر درباره این سریال، این‌که از چه زاویه‌ای به ورزش می‌پردازد، گفت: درواقع ورزش بهانه‌ای است که ما بتوانیم قصه شخصیت‌های خود را تعریف کنیم؛ قصه آدم‌هایی که به یکدیگر نزدیک‌اند یا فکر می‌کنند نزدیک هستند.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید فرهنگ ارتباطی ما در جامعه کمی مخدوش و مختل شده است و شاید بازنمایی این اشکالات ارتباطی، کمی ما را به خود بیاورد و باعث شود خود را ترمیم کنیم. شاید بتوان با لایه‌های طنز کمی به خود نهیب بزنیم تا مواردی را اصلاح کنیم.

کارگردان لژیونر درباره فضای این اثر در مقایسه با کارهای پلیسی چون «هوش سیاه» اظهار کرد: ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من هم همیشه گفته ام فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم. آب‌پرور درباره ویژگی‌های این سریال و جذابیت آن برای مخاطب بیان کرد: فکر می‌کنم با اتفاقاتی که در رسانه ملی رخ داده این رسانه به دنبال این است که مردم را دوباره در برابر سفره‌ای که پهن می‌کند، جمع کند. این‌که بتوانیم برای ذائقه‌های مختلف آثاری متنوع نمایش دهیم هدف اولیه و کمی ما است و امیدوارم هرچه زودتر در بحث کیفی نیز رشد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها