جدایی پسر محجوب از جمع آبی‌ها

جابر انصاری می‌رود

خیلی زود درخشید، خیلی زود ستاره شد و البته خیلی زود هم کم‌فروغ شد. شاید بخشی از این ناکامی به مصدومیت‌های پی‌درپی مرتبط باشد و شاید بخشی از آن هم به سلیقه مربی که او را نیمکت‌نشین کرده است، اگر نه جابر آمده بود که در استقلال بدرخشد، به تیم ملی برسد و روزهای خوبی را برای خودش رقم بزند.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۷۱

با این حال شرایط اصلا بر وفق مراد نبود و او پس از پایان مصدومیت هرگز آن بازیکنی نشد که انتظارش را داشتند. بازیکن محجوب آبی‌ها که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد حالا برای جدایی به توافق رسیده است و باید گفت او در مسیری قدم برداشت که پیش از این بختیار رحمانی و آرش افشین برداشته بودند، مسیر جدایی.

مسیر بازگشت هم ظاهرا مشخص است و او قرار است به خانه برگردد. به گسترش فولاد تبریز. جایی که در آنجا چهره شده و توانست به رویای بازی کردنش در استقلال تحقق ببخشد. جابر این روزها از بند مصدومیت رها شده، اما حقیقت ماجرا این است که ظهور نسلی جدید و جوان در این تیم شانس بازی کردن خیلی از بازیکنان را گرفت.

ترافیک در پست‌های مختلف آنقدر زیاد است که جابر اگر در استقلال هم بماند شاید شانس چندانی برای بازی کردن نداشته باشد. در این شرایط بهترین تصمیم همانی است که او گرفته، یعنی جدایی.شاید یکی دو فصل بعد و شاید هم زودتر دوباره جابر بتواند جایی برای خودش در استقلال دست و پا کند، اما در شرایط فعلی اگر می‌خواهد افت نکند و بازی کند باید همان تصمیم مهم را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها