بروس ویلیس، قهرمان اکشن و جان‌سخت دهـه 80میلادی، در فیلم تازه‌اش «روزی روزگاری در ونیز» چهره تازه‌ای از خودش به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸۶

این کمدی اکشن کمپانی برادران وارنر ـ که در چند کشور اروپایی فیلمبرداری شده ـ از داستان و حال و هوای خاصی برخوردار است. در داستان فیلم، ویلیس در نقش یک کارآگاه خصوصی بی‌دست و پا ظاهر می‌شود که ناخواسته درگیر یک توطئه عظیم بین‌المللی می‌شود. زمانی که این پلیس بازنشسته،‌ مامور پیدا کردن سگ بازیگوش یک گانگستر کوچک محلی می‌شود، اتفاقات به سمت پیش‌بینی نشده می‌رود. ربوده شدن سگ توسط عوامل ناشناس، بهانه‌ای برای مقابله کاراکتر ویلیس با گروهی از شخصیت‌های منفی بین‌المللی می‌شود. جان گودمن، جیسن ماموتا (که بتازگی در اکشن کمیک استریپی آکوامن» نقش ابرقهرمان داستان را بازی کرده) و فمک جانسن دیگر بازیگران این کمدی اکشن هستند.

مارک کولن امر کارگردانی روزی روزگاری در ونیز را به عهده دارد. او می‌گوید: ویلیس در این فیلم، نقش معروف دهه هشتادی خود را به سخره می‌گیرد و با آن شوخی می‌کند. او در این دهه با مجموعه فیلم موفق جان سخت معروف شد و در قالب این کاراکتر، به مقابله با تروریست‌های خطرناک بین‌المللی رفت. در فیلم ما هم او مشابه چنین تجربه‌ای را خواهد داشت، اما برخلاف آن فیلم، او با انواع و اقسام مشکلات خنده‌دار و پیش‌بینی‌نشده روبه‌رو خواهد شد. خیلی خوشحالم که ویلیس همکاری با ما را قبول کرد. او یکی از چهره‌های کلاسیک ژانر اکشن به حساب می‌آید و احساس ما این بود که وقت آن رسیده تا توانایی کمدی خویش را هم به نمایش بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها