دیه‌گو مارادونا با انتشار پستی در صفحه فیسبوکش اعلام کرده می‌خواهد به دلیل استفاده بدون اجازه از تصویرش در یکی از مدهای PES 2017 از کونامی شکایت کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷۰

معلوم نیست نتیجه این دعوای قانونی بین یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ که در سال 2000 لقب فوتبالیست قرن را از فیفا گرفت و یکی از بزرگ‌ترین‌ غول‌های صنعت گیم چه خواهد شد، اما قطعا جریانات جالبی را شاهد خواهیم بود.

گیم جدید تام کلنسی برای موبایل

مخاطبان یوبی‌سافت و علاقه‌مندان گیم‌های اکشن نظامی بخوبی با نام تام کلنسی، نویسنده فقید متبحر سبک روایت نظامی آشنا هستند. نام او پای عناوینی همچون Rainbow Six،
Ghost Recon وThe Division خورده و حتی در غیابش یکی از مهره‌های اصلی یوبی‌سافت به شمار می‌رود. گیمی که بتازگی با نام او معرفی شده، نه برای کنسول‌های مرجع و PC، که برای گوشی‌های همراه منتشر خواهد شد. این گیم با نام ShadowBreak، حول محور تک‌تیراندازی می‌چرخد. بازیکن در قالب یک اسنایپر کهنه‌کار فرو می‌رود که جوخه‌ای تحت فرمان دارد و باید آنها را در موقعیت‌های مناسب مستقر کرده و به موقع فرمان آتش بدهد. ماموریت‌ها سه دقیقه‌ای است و باید بین زمان لازم برای استقرار نیروها و یافتن بهترین موقعیت برای جایگیری خودتان مدیریت کنید. انواع و اقسام سلاح‌ها و تا چهار واحد متفاوت در هر مرحله وجود خواهد داشت. این بازی تا پیش از پایان سال جاری میلادی برای دستگاه‌های مجهز به اندروید و آی‌او‌اس منتشر خواهد شد.

انتشار Total War: Warhammer 2

سگا به‌تازگی از قسمت دوم عنوان Total War: Warhammer در سبک استراتژی موقعیت سیال پرده‌برداری کرده است. این قسمت چهار نژاد جدید را به دنیای این گیم معرفی خواهد کرد. کسانی که قسمت اول آن را داشته باشند، آپدیت بخصوصی دریافت خواهند کرد که نقشه‌های قسمت اول را با قسمت دوم ترکیب کرده و شرایط را برای نبردهای حماسی‌تر فراهم خواهد کرد. هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست، اما گفته شده تا پایان سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد. این سری پیش از این به‌عنوان یک سه‌گانه معرفی شده و قطعا باید در آینده انتظار انتشار قسمت سوم را هم داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها