هرقدر شرکت مایکروسافت در زمینه گوشی‌های هوشمند ناموفق عمل کرده، اما در بازار تبلت‌ها می‌توان سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت را یک برنده تمام‌عیار در نظر گرفت؛ چراکه در حال حاضر با این‌که تبلت‌های کلاسیک چندان محبوبیتی ندارند، اما تبلت‌های هیبریدی ویندوز توانسته‌اند جای خود را در بازار پیدا کرده و مورد استفاده کاربران قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۵۸

همین بهانه کافی است در این شماره سراغ سه تبلت ویندوزی برویم. گزینه اول، Zedbook G از شرکت نه‌چندان مطرح آی‌لایف است. این تبلت هیبریدی ظاهری قابل قبول دارد و حتی می‌تواند به عنوان یک نت‌بوک رده پایین نیز از پس کار شما برآید. باتری این دستگاه چیزی حدود پنج ساعت کار مداوم را برایتان امکان‌پذیر می‌کند، اما مهم‌ترین ویژگی Zedbook G در کنار کیبورد جداشونده‌اش، پیشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید در کنار ویندوز 10 است که می‌تواند برای کاربران اندرویدی بسیار خوشایند باشد.

دل یکی از نام‌های آشنا در میان تولیدکنندگان لپ‌تاپ بوده، اما تلاش این شرکت در زمینه تبلت چندان درخشان نبوده است. با وجود این، تبلت Latitude 10-ST2e حداقل روی کاغذ از دو رقیب دیگر خود قوی‌تر است تا به پیشنهادی قابل توجه تبدیل شود. حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین هشت مگاپیکسل و همچنین تراشه Atom Z2760 شرکت اینتل، لتیتود دل را قدرتمند‌تر کرده است. نسخه ویندوز 8 این دستگاه چندان چنگی به دل نمی‌زند. البته می‌توانید سیستم‌عامل این دستگاه را به ویندوز 10 ارتقا دهید، اما دیگر یک چیز حاضر و آماده نیست. در جلوی این دستگاه یک دوربین دو مگاپیکسلی قرار دارد که به‌عنوان وب‌کم می‌تواند استفاده شود و امکان برقراری مکالمات تصویری را برایتان مهیا کند. تبلت Latitude 10-ST2e از کارت حافظه جانبی SD نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تا 128 گیگابایت حافظه جانبی به آن اضافه کنید.

آخرین گزینه پیشنهادی ما به شما تبلت هیبریدی ایسر است که همراه صفحه کلید جداشونده‌اش تنها چند قدم تا یک لپ‌تاپ رده پایین فاصله دارد. این تبلت ده اینچی با توجه به قیمت کمترش، فاقد دوربین عکاسی است و تنها یک وب‌کم دو مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار داده شده که شاید بتوان با آن عکس‌های سلفی نه‌چندان دلچسب گرفت. روی بدنه این دستگاه دو درگاه Micro HDMI و Micro USB قرار گرفته، اما همان‌طور که گفته شد وجود یک درگاه یو‌اس‌بی اصلی شباهت این دستگاه به لپ‌تاپ را دوچندان می‌کند. ایسر Switch10-B امکان مکالمه را به شما نمی‌دهد، اما درگاه سیمکارت و دیتای اینترنت مانند هر دو تبلت دیگر قابل استفاده است. مانند تبلت شرکت دل، این دستگاه نیز از ویندوز 10 به صورت پیشفرض بهره نمی‌برد و زحمت به‌روزرسانی ویندوز 10
با خودتان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها