رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به این‌که از 28 اسفند تا 11 فروردین، 21 هزار نفر با سامانه 137 تماس گرفته‌اند، گفت: بیش از 14 هزار نفر از تورهای گردشگری استفاده کردند.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۰۰

به گزارش ‌مهر، فرزاد هوشیار پارسیان درباره خدمات گردشگری شهرداری تهران در نوروز امسال، گفت: امسال در صد نقطه از شهر تهران ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی داشتیم. در این ایستگاه‌ها بسته‌های تهران‌گردی ارائه می‌شد و درون این بسته‌ها یک نقشه تهران‌گردی بعلاوه مهندسی تورهای تهران‌گردی و مراکز تخفیف‌دار شهر معرفی شده بود.

وی تورهای تهران‌گردی را یکی از مهم‌ترین اقدامات ستاد گردشگری در نوروز امسال دانست و افزود: در ایام نوروز 24 تور تهران‌گردی طراحی کردیم. از این تورها بیش از ده تور به باغ موزه دفاع مقدس و ده تور مربوط به ارگ تهران و حصار ناصری مربوط به قلب تاریخی تهران و منطقه 12 بود. 14 تور هم اماکن گردشگری برج میلاد، برج آزادی و برج طغرل بود که پرطرفدارترین تور بود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به این‌که بازدید از اماکن جدید گردشگری تهران مثل باغ موزه دفاع مقدس، پل طبیعت، دریاچه شهدای خلیج‌فارس و... هم به صورت ویژه در قالب تور طراحی شده بود، تصریح کرد: میانگین قیمت تورها برای هر نفر 20 هزار تومان بود و 21 هزار نفر با سامانه 137 تماس گرفتند تا از این تورها استفاده کنند.

به گفته هوشیار پارسیان، پنج تور یک روزه، 9 تور نیم روزه، 10 تور قلب تاریخی تهران و تورهای پیاده‌روی برای اولین بار در تورهای نوروزی گنجانده شد‌ و تورهای سبز تحت عنوان تورهای گردشگری دوچرخه‌سواری در میدان مشق و میدان ارگ از تورهای گردشگری دوچرخه‌سواری بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها