دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: کیفرخواست پرونده سرقت از طلافروشی مشهد در حالی تنها 5 روز پس از دستگیری سارقان مسلح صادر شد که بازپرس پرونده «اتهام محارب» را با 3 عنوان اتهامی دیگر به آنان تفهیم کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶۴
صدور کیفرخواست محارب برای سارقان مسلح طلافروشی در مشهد

به گزارش جام جم آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان گفت: کیفرخواست پرونده سرقت از طلافروشی مشهد، در حالی تنها 5 روز پس از دستگیری سارقان مسلح صادر شد که بازپرس پرونده «اتهام محارب» را با 3 عنوان اتهامی دیگر به آنان تفهیم کرده است.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه و ارائه آموزش های لازم به طلافروشان برای حفاظت و ایمنی از اموالشان، خوشبختانه در سال جاری هیچ گونه سرقت مسلحانه ای از طلافروشی ها در مشهد رخ نداد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد اضافه کرد: با این وجود، بی توجهی یکی از طلافروشان در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر به توصیه ها و بسته هشداری پلیس، موجب شد تا سارقان مسلح به این طلافروشی دستبرد بزنند و حدود 42 گرم طلا را به سرقت ببرند.

قاضی صادقی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله موضوع سرقت مسلحانه توسط قاضی حیدری (معاون دادستان) مورد رسیدگی قرار گرفت کنار قاضی پرونده وارد عمل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها