بازدید معاون امور استان‌های رسانه ملی از شبکه «شما»

تأکید بر استودیوگریزی در نوروز‌96

معاون امور استان‌های رسانه ملی، دیروز با حضور در شبکه «شما» از بخش‌های مختلف آن و تدارک گسترده مدیران و برنامه‌سازان برای ایام نوروز بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴۸

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، دکتر علی دارابی در این دیدار با تاکید بر استودیوگریزی در برنامه‌های نوروزی سیما، بویژه برنامه‌های تلویزیونی مربوط به استان‌ها خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم در برنامه‌ها رنگ و بویی تازه و صمیمی‌تر به تلویزیون می‌بخشد.

دارابی افزود: شبکه شما، ظرفیتی استثنایی برای نمایندگی از 33 مرکز استانی را در اختیار دارد؛ بنابراین باید با استفاده از فرصت نوروز، به بالندگی بیشتری برسد و بتواند به عنوان صدای رسای استان‌ها در مرکز به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی عنوان کرد: خرده فرهنگ‌ها نقش مهمی در ساخت فرهنگ عمومی یک جامعه دارند و در این بین شبکه‌های استانی با ظرفیت‌های گوناگون و در چارچوب‌های خود می‌توانند نقش مهمی در تثبیت و تقویت این خرده‌‌فرهنگ‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: شما، برآیند فعالیت همه مراکز استانی است و به همین دلیل باید با برنامه‌ریزی دقیق، فرصتی عادلانه را برای همه مراکز به منظور نمایش داشته‌ها و توانمندی‌هایشان‌ فراهم‌ سازد.

گفتنی است در جریان این بازدید، محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما هم به ارائه گزارشی از تدارک نوروزی این شبکه پرداخت. وی بیان کرد: تغییر چینش کنداکتور شبکه از 16 اسفند با پخش برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال از نوروز آغاز شده است و این شبکه با هدف جذب حداکثری مخاطبان سراسر کشور و پخش برترین تولیدات مراکز استان‌ها، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار تولید، تامین و پخش قرار داده است. قاسمی با اشاره به برنامه‌های نوروزی «یک سفر خوب» و «ترانه باران» اضافه کرد: یک سفر خوب از 16 اسفند به صورت روتین و هر شب ساعت 21، با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی سراسر کشور و طرح نکات ضروری سفر و ملاحظات جاده‌ای برای مسافران تولید شده و روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه شما با اشاره به برنامه تلویزیونی ترانه باران، افزود: این برنامه با تغییر ساعت پخش از 19 به 20 و دعوت از خوانندگان برجسته سراسر کشور به منظور اجرای زنده در برنامه، از 16 اسفند تا 15 فروردین تولید و پخش خواهد شد.

وی از پخش مجموعه‌های تلویزیونی طی بازه زمانی 16 اسفند تا 15 فروردین از شبکه‌ شما خبر داد و گفت: مجموعه «پایتخت» ساعت 23 و «گذر از رنج‌ها» ساعت 19 از این شبکه پخش می‌شوند؛ ضمن این‌که از روز اول فروردین هم سریال طنز «رشید حرفه‌ای»، تولید مرکز اصفهان در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای هر روز ساعت 16 روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها