16 سال پس از نمایش عمومی و موفقیت‌آمیز گلادیاتور، قسمت دوم آن تولید می‌شود. ریدلی اسکات، کارگردان و تهیه‌کننده این درام تاریخی حماسی اعلام کرد، قصد دارد دنباله این فیلم اسکاری را بسازد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۶۹

او در گفت‌وگویی با نشریه اینترتینمنت ویکلی آشکار کرد، ایده‌هایی برای دومین قسمت فیلم پرفروش خود دارد. داستان فیلم درباره یک ژنرال رم باستان بود که بعد از خیانتی که به او می‌شود، به عنوان برده به فروش می‌رسد. این ژنرال در مقام یک گلادیاتور به پایتخت برمی‌گردد تا انتقام بگیرد. اسکات در شرایطی صحبت از تولید قسمت دوم فیلم با بازی راسل کرو می‌کند که کاراکتر او در قسمت اول کشته شد. همین مساله این پرسش را مطرح می‌کند که چگونه ممکن است کاراکتر کرو در قسمت دوم دوباره زنده شود؟

اسکات با شوخ طبعی همیشگی خود می‌گوید: می‌دانم چگونه او را به دنیای زندگان برگردانم! راه‌هایی برای این کار وجود دارد. با کمپانی یونیورسال صحبت‌هایی کرده‌ام و قرار است فیلمنامه آن نوشته شود. با این حال، هنوز کسی نمی‌داند اسکات چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد. او حاضر به ارائه توضیحات بیشتر نشده است. این درحالی است که معلوم نیست راسل کرو، بازی در قسمت دوم را قبول می‌کند یا نه. اسکات گفته او را برای بازی دوباره در نقش ماکسیموس متقاعد خواهد کرد. کرو برای بازی در این نقش در نسخه اصلی، موفق به دریافت تنها جایزه بهترین بازیگر اسکار مرد خود شد. فیلم چهار جایزه اسکار دیگر (و از جمله بهترین فیلم سال) را دریافت کرد. گلادیاتور در کنار استقبال بالای تماشاگران، با نقدهای مثبت منتقدان همراه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها