مرد معتاد پس از توهم ناشی از شیشه گمان می‌کرد رانندگان سمند قصد جانش را دارند، به همین خاطر شروع به کتک زدن رانندگان سمند کرد و خودروی یکی از آنها را سرقت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۹۵
رانندگان سمند، قربانی توهم مرد شیشه‌ای

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در خیابان دماوند تهران خبرداد. ماموران کلانتری با حضوردر آنجا به تحقیق از مالباخته پرداختند.

وی به افسر تحقیق گفت: وسایلی خریدم و آن را در صندوق‌عقب خودرویم گذاشتم و راهی خانه شدم. در نزدیکی خانه‌ام، خودرو را درخیابان پارک کردم و به سمت صندوق‌عقب رفتم. در همین موقع مردی جوان در حالی که چهره‌ای وحشت‌زده داشت به سمتم حمله کرد و محکم در صندوق‌عقب را به سرم کوبید. بعد مرا به کناری انداخت و زیر مشت و لگد گرفت و با سرقت خودرویم، فرار کرد.

ماموران جست‌وجو برای یافتن سارق فراری را آغاز کردند و ساعاتی بعد، خودروی سرقتی را در اطراف میدان راه‌آهن و در حالی که مردی داخل آن خوابیده بود، یافتند. ماموران سارق فراری را بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند . متهم جوان در بازجویی اظهاراتی ضد و نقیض بیان کرد و مدعی بود به اشتباه بازداشت شده و خودرو متعلق به خودش است و شاکی دروغ می‌گوید. سرانجام در پی تحقیقات، متهم جوان اعتراف کرد براثر توهم ناشی از شیشه خودرو را دزدیده و دروغ گفته است.

جوان سارق دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل و از سوی قاضی علی وسیله ایردموسی، تحقیقات از او آغاز شد.

متهم گفت: من 33 ساله هستم و هزینه زندگی‌ام را از راه خیاطی تامین می‌کنم. از هفت سال پیش نیز معتاد به شیشه شدم. شب حادثه هم شیشه مصرف کرده و توهم زده بودم. گمان می‌کردم افرادی در تعقیبم هستند و قصد جانم را دارند. تصور می‌کردم آنها با خودروی سمند سراغم می‌آیند و باید بلایی بر سر رانندگان سمند بیاورم. من با دیدن هر خودروی سمند گمان می‌کردم همان افراد هستند که مرا تعقیب می‌کنند.

وی ادامه داد: با دیدن خودروهای سمند به سمت رانندگان حمله می‌کردم. خودروی آخرین راننده را نیز سرقت کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زیرك
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
متاسفانه با رشد جرائم منتسب به كشیدن شیشه دیگر مجرمان تبرئه وقضات عزیز میبایست شیشه را به جای همه مجرمان محاكمه وقصاص كنند !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها