تیم‌ها تا 25 فروردین فرصت دارند

کشتی، لیگی جذاب و سازنده می‌خواهد

جذابیت و سازندگی از اولویت‌های اصلی رقابت‌های لیگ در هر رشته ورزشی است که به هیچ عنوان نمی‌توان بدون این دو اصل مهم سراغ اهداف دیگر رفت. از بحث درآمدزایی در لیگ به سود کشتی‌گیران و مربیان که بگذریم، نباید فراموش کرد جذابیت نیز جزو جدانشدنی پیکره لیگ است که در واقع به حضور حامیان مالی و رونق اقتصادی ورزش می‌انجامد و هر لیگی بدون برخورداری از این چند عامل، عمر چندانی نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۱۲

رقابت‌های لیگ برتر کشتی نیز از بدو تاسیس و راه اندازی تاکنون با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده، اما همواره به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های کشتی جهان معرفی شده است. میدانی برای عرض اندام بزرگان داخلی و خارجی. البته این میدان داخلی در چند دوره اخیر بارها با اعمال تغییرات فراوان از سوی رسول خادم در سیستم همیشگی و گاه سنتی‌اش دستخوش تغییرات شد، اما نتوانست مانند دیگر برنامه‌های رئیس فدراسیون کشتی به بار بنشیند.

فدراسیون کشتی برای سال آینده با توجه به کم و کاستی لیگ‌های اخیر دست به کار شد و یک بار دیگر روند و نحوه برگزاری این مسابقات را تغییر داد تا شاید بتواند حساسیت و جذابیت را به این عرصه بازگرداند. بر این اساس دبیر فدراسیون پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر که با حضور نمایندگان 14 تیم در کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد از تغییراتی خبر داد که شاید بتواند این مسابقات رو به افول را احیا کند.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی به مهر گفته: قرار است لیگ سال 96 از هفته‌ اول اردیبهشت و به صورت رفت و برگشت در ده ماه با حضور شش تیم در کشتی آزاد و هشت تیم در کشتی فرنگی برگزار شود.

گفته می‌شود همچنان در لیگ به روی باشگاه‌های متقاضی باز است و این تیم‌ها می‌توانند تا روز 25 فروردین آمادگی خود را اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها