لیگ دسته‌ اول فوتبال امروز وارد هفته بیست و هفتم می‌شود

صدرنشین به دنبال امتیاز 50

لیگ دسته‌اول آزادگان و یک هفته سرنوشت‌ساز دیگر. نوبت به دیدارهای بیست و هفتم تیم‌ها رسید؛‌ اولین فینال از هشت فینال باقیمانده برای تیم‌هایی که داعیه صعود به لیگ برتر را دارند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۹۳

فقط هشت هفته به پایان رقابت‌های لیگ یک باقی مانده و روی کاغذ، تیم‌های زیادی شانس صعود دارند؛‌ شاید اغراق نباشد، اگر بگوییم 10 تیم بالای جدول. پنج بازی از 9بازی این هفته امروز برگزار می‌شود و در چهار دیدار، نتایج در سرنوشت تیم‌های بالای جدول تاثیرگذار است. اولین آنها دیدار سپیدرود رشت و فولاد یزد است. سپیدرود به عنوان صدرنشین لیگ دسته‌اول اگرچه به لحاظ مالی حال و روز خوشی ندارد اما به پشتوانه هواداران پرشورش فعلا شانس نخست صعود به لیگ برتر است و دوست ندارد به این سادگی از امتیازات بازی خانگی‌اش دست بکشد. شاگردان علی نظرمحمدی، امروز میزبان تیم قعرنشین فولاد یزد هستند و می‌توانند نخستین تیم 50 امتیازی رقابت‌های این فصل لیگ دسته‌اول باشند.

دیگر تیم مدعی، گل‌گهر سیرجان است. این تیم امروز در دربی کرمان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. شاگردان وینگو که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند، با پیروزی در این بازی می‌توانند موقتا بالاتر از ملوان در رده دوم جدول قرار بگیرند.

اکسین هم امروز در کرج، میزبان تیم آلومینیوم اراک است. فاصله سه امتیازی دو تیم، حساسیت این بازی را دوچندان می‌کند. اکسین در صورت پیروزی در کورس باقی خواهد ماند، اما شکست مقابل آلومینیوم هر دو تیم را در امتیاز 40 برابر می‌کند تا برای صعود، چشم به دیدارهای باقیمانده داشته باشند. در آخرین بازی حساس امروز هم پارس جنوبی جم در تهران به مصاف راه‌آهن بحران‌زده می‌رود؛ راه‌آهنی که زمانی با پاشازاده، جزو صدرنشینان لیگ دسته‌اول بود، اکنون با 31 امتیاز، در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است. در مقابل، پارس جنوبی همچنان مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود و با پیروزی در این بازی می‌تواند خود را در جمع چهار تیم بالایی نگه دارد.

برنامه بازی‌های امروز لیگ دسته‌اول

گل‌گهر - مس رفسنجان در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان

سپیدرود - فولاد یزد در ورزشگاه شهید عضدی رشت

اکسین - آلومینیوم اراک در ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن - پارس جنوبی جم بوشهر در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر

ایرانجوان بوشهر- استقلال اهواز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

‌ دیدار ایرانجوان- استقلال اهواز ساعت 15 و 15 دقیقه و سایر بازی‌ها ساعت 14 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها