وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی دولت اعزام زائران به حج است، اما به شرطی که دولت عربستان شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۷۶
وزیر ارشاد :سیاست دولت، اعزام زائران به حج است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالحی امیری امروز یکشنبه (۱۵ اسفند) در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور در جمع خبرنگاران درباره موضوع حج امسال گفت: درباره حج یک دور مذاکرات موفق را داشته‌ایم و هیأت پنج نفری که از سوی بنده اعزام شدند، با وزیر حج عربستان سه دوره مذاکره انجام دادند و نتیجه مذاکرات این شد که در رابطه با برخی از مسائل به توافق رسیدیم و در بخشی دیگر مسائلی که وجود دارد در حال گفت‌وگو هستیم.

وی افزود: اگر عربستان شروط ما را بپذیرد، سیاست قطعی دولت اعزام حجاج به حج است. نتیجه مذاکرات هر چه باشد به اطلاع مردم می‌رسانیم، اما سیاست جمهوری اسلامی ایران ایجاد زمینه برای اعزام حجاج به بیت‌الله است؛ ولی به شرط پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت عربستان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
باسلام:به چه قیمتی؟؟؟به قیمت خون صدها ایرانی كه بیشرمانه توسط جلادان سعودی به خاك و خون كشیده شدند.به قیمت ظلمی كه حكام آل سقوط به مردم یمن میكنند.به قیمت تمام ظلمی كه تروریستهای داعشی در این چندساله به مردم عراق وسوریه با حمایت مستقیم حكام فاسد سعودی روا داشته اند.ما امسال در اجلاس حج لیاقت حكام سعودی را رد كردیم وقعطنامه راهم صادر كردیم.بیاییم برای یكبار قاطعانه عمل كنیمِ

نیازمندی ها