سینما سیار در تنگستان بوشهر

مراسم رونمایی و راه‌اندازی سینماسیار صبح روز گذشته با حضور مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در سالن اصلی اداره کل ارشاد شهرستان تنگستان استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۹۴

سیدمصطفی ابطحی در مراسم رونمایی و آغاز به کار سینماسیار در شهرستان تنگستان استان بوشهر گفت: سینما سیار با افزایش میلیونی مخاطبان جدید اقتصاد سینما را سامان می‌بخشد و از این طریق صدها شغل جدید برای جوانان در سراسر کشور ایجاد می‌شود.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری گفت: سال 92 از 75 میلیون جمعیت ایران فقط هفت میلیون برای یک بار در سال به سینما رفته بودند، اما امروز این رقم به نزدیک 20 میلیون نفر رسیده است.

ابطحی ادامه داد: 20 میلیون نفر به سینما می‌‌روند، اما این مردم که امروز برای تماشای فیلم‌ها به سینماها می‌روند، در شهرهایی به سالن‌ها پا می‌گذارند که سینماهای ثابت در آن وجود دارد.

او تصریح کرد: از 1070 شهر کشور فقط 70 شهر سالن سینمایی دارند. بیش از هزار شهر کشور سینما ندارد و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا جاده و ساختمان و سینما ساخته شود و فعالان اقتصادی و فرهنگی سالن‌های سینمایی بسازند و باید راه میانبری را می‌یافتیم و این کار را انجام دادیم.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری عنوان کرد: در فاز نخست صد دستگاه سینمای سیار تهیه شد که در 100 شهر فاقد سینما نصب می‌شود تا مردم این شهرها بتوانند همراه و همزمان با مردم تهران و مراکز استان‌ها فیلم‌های روز سینمای ملی را ببینند و لذت ببرند.

ابطحی ادامه داد: هفته گذشته سینمای سیار که به نام «سلام سینما» نامگذاری شده، در استان فارس برای نخستین بار رونمایی شد و این کار بزرگ و شگرف تاسیس و راه‌اندازی شد و امروز در استان بوشهر و شهرستان تنگستان به عنوان دومین استان، این پروژه جدید را راه‌اندازی می‌کنیم../ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها