محمد عزیزی از کرج: باسلام و خدا قوت به عزیزان ویژه نامه تپش من محمد عزیزی 7سال پیش داستان معتادی را خواندم که از این بلای خانمانسوز چند سالی پاک زندگی می کرد که باعث شد منم پاک شوم وحالا با افتخار می‌گویم محمدعزیزی ، 6سال و 9ماه پاکم بلکه این پیام باعث پاکی 4تاجوان بشود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸۸

علی دارابی از قوچان: سلام وخسته نباشید یک سال دیگرباشماجام‌جمی هاهمراه بودیم. ازاتفاقات تلخ وشیرین مطلع مان کردید و هشدارها و آگاهی ازخطرات به‌خوبی از رسانه شمابه مردم داده شدصمیمانه قدردان زحمات شمابوده وهستیم به امیدموفقیت همه شماعزیزان وپربارشدن روزنامه‌تان، به خصوص تپش.

مهدی از سنقر: مدتی پیش درصفحه فوق العاده داستان جالبی به‌نام 3سال دراسارت خرس چاپ کردید لطفا دراین صفحه به این‌گونه وقایع حیرت‌انگیز بیشتر پرداخته شود که واقعاجذابیت دارد.

سیداحمدصفوی ازشهرستان البرز ، قزوین: باسلام وخداقوت به تپشی های سخت کوش درصورت امکان پرسش وپاسخی بااستفاده ازکارشناسان پلیس درحوزه های مختلف راهور و آگاهی و ... برای برطرف کردن مشکلات وبالابردن سطح آگاهی مردم درراستای پیشگیری بیشترانجام شود.

امیرکاظمی از اصفهان: در پاسخ دوستی که از چاپ آگهی در تپش گلایه کرده بود باید بگویم؛ هر روزنامه یا به طور کلی مطبوعات زمانی فراگیر و بین عوام دست بدست می‌شود که مطا لبش متنوع و در برگیرنده تمام سلایق خوانندگان باشد، پس چاپ أگهی برای هر روزنامه یک روش بسیار لازم و کاملا ضروری است ، هم نشان‌دهنده اصالت روزنامه است و مهم‌ترین دلیل، تامین کننده هزینه‌های جاری مطبوعات است.

فاطمه پیرزادی، دورود لرستان: با تشکرفراوان از زحمات شما در ضمیمه تپش که بهترین مشاوربرای همه است. پیشنهاد می کنم از احادیث ائمه هم در تپش استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها