اولین روز هفته همراه بود با جنایت هولناک جوان مهندسی که از دانشگاهی در هند فارغ‌التحصیل شده و در جریان درگیری با خانواده‌اش والدین و خواهر‌زاده‌اش را عصر شنبه در یکی از روستاهای شهر کلاله به قتل رسانده بود. این پسر جوان زمانی که با خودروی پدرش در حرکت بود، روز بعد از جنایت بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۷۳

زمانی که او برای تحقیقات به اتاق بازجویی پلیس آگاهی کلاله منتقل شد ابتدا سعی می‌کرد با دروغ‌پردازی خود را بی‌گناه جلوه دهد، اما عذاب‌وجدان رهایش نکرد و به قتل سه عضو خانواده‌اش اعتراف کرد. مرد جوان مدعی بود که در ازدواج شکست خورده و تحصیلکرده هند است. این اواخر که بازگشته از پدرش خواسته که سهم‌الارث وی را بپردازد که بر سر همین موضوع با آنها درگیر شده و والدینش را با ضربه‌های تبر به قتل رسانده و بعد هم خواهرزاده خردسالش که مهمان خانواده بوده را خفه کرده تا راز قتل‌ها پنهان بماند که موفق نشده و سرانجام بازداشت شده است.

محاکمه عنکبوت زرد پشت درهای بسته

اما دومین روز هفته رسانه‌ها به انتشار محاکمه مردی پرداختند که به اتهام آزار و اذیت چهار زن و تهیه فیلم سیاه از آنها اقدام کرده بود. متهم پس از اعتماد و فریب این زنان آنها را در تله سیاه خود گرفتار کرده بود. برای این که این زن‌ها از وی شکایت نکنند از صحنه‌های آزارو اذیت آنها فیلم گرفته بود و با تهدید به انتشار این فیلم‌ها آنها را ساکت می‌کرد.

سرانجام شاکیان طاقت خود را از دست داده و با حضور در پلیس آگاهی از این متهم شکایت کردند و او دستگیر شد و فیلم‌های سیاهی که وی از شاکیان تهیه کرده بود نیز در خانه‌اش کشف شد. این متهم پشت درهای بسته محاکمه و آزار و اذیت شاکیان را انکار کرد. قرار است بزودی برای او حکم قضایی صادر شود تا او بسزای اعمال سیاه خود برسد.

دام شیطانی برای دختر 13 ساله در اینستاگرام

گرفتار شدن دختر 13 ساله در دام شیطانی پسر جوان مهم‌ترین خبر سومین روز هفته بود. ماجرای این جنایت سیاه همزمان با شکایت خانواده‌ای در کلانتری عباس‌آباد تهران فاش شد. با تحقیق از این خانواده و دختر 13 ساله آنها معلوم شد این نوجوان توسط پسری 19 ساله اغفال شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که دختر نوجوان در اینستاگرام با جوانی آشنا شده و بعد چند بار برای هم عکس فرستاده‌اند. بعد از آن با هم ملاقات کرده و همان موقع پسر جوان او را به مکانی خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت گوشی‌اش فرار کرده است. در ادامه تحقیقات پلیسی متهم آزارگر شناسایی، بازداشت و به جرایم سیاهش اعتراف کرد و روانه زندان شد.

5 کشته در انفجار ساختمان

همزمان با چهارمین شب هفته بود که ناگهان صدای انفجارهای پی‌درپی سکوت یکی از محله‌های خلیج فارس تهران درهم شکست و اهالی سراسیمه از خانه‌هایشان به خیابان آمدند. آنها مشاهده کردند یک ساختمان دو و نیم طبقه منفجر شده و شدت این انفجار به حدی بود که باعث شد دو خانه یک طبقه و دوطبقه مجاور آن ریزش کند. آتش نشانان و امدادگران اورژانس در آنجا حاضر شدند و پس از امدادرسانی چند ساعته توانستند هفت زن و مر د مصدوم را از زیر آوار ساختمان‌ها خارج کنند. این در حالی بود که سه زن سالخورده، میانسال و زن جوانی همراه دو فرزند خردسال و نوزادش در این انفجار در دم جان باختند و اجساد آنها از زیر آوار خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌داد که نشت گاز باعث این انفجار مرگبار شده است.

2 قتل در پرونده زن قاتل

در پنجمین روز هفته، زن سنگدلی از سوی پلیس سیستان و بلوچستان بازداشت شد و به قتل زن همسایه با انگیزه سرقت و قتل شوهر خود اعتراف کرد.

ماجرای اعمال مجرمانه این زن زمانی فاش شد که نخستین روز اسفند امسال زن 22 ساله همسایه او در ایرانشهر ناپدید شد. تحقیقات نشان می‌داد زن گمشده با همسایه طبقه پایین خانه‌شان به نام ناهید صمیمی بودند. ماموران به زن همسایه مشکوک شدند و پی بردند او چمدان خود را بسته و قصد رفتن به شهر شیراز را دارد که بازداشت شد. هنگام بازرسی از سطل زباله خانه این زن بدن تکه تکه شدن زن گمشده کشف شد. زن همسایه سکوت خود را شکست و اعتراف کرد که با همدستی دوستش و برادر شوهرش به قصد سرقت طلاهای زن جوان او را کشته‌اند. با اعتراف‌های او همدستانش بازداشت شدند. در ادامه معلوم شد که از 9 ماه پیش شوهر این زن ناپدید شده که درباره او از زن تحقیقات انجام گرفت و وی سرانجام اعتراف کرد چون شوهرش با وی بدرفتاری می‌کرده وی را کشته و جسدش را دفن کرده است. با اعتراف‌های تکان‌دهنده متهم ماموران در حال تحقیق از او برای رازگشایی از دیگر جرایمش هستند.

دستبرد سارقان به خودروی حمل پول

ساعت 7 و 47 دقیقه پنجشنبه و ششمین روز هفته بود که یکی از خودروهای حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی پایتخت در حرکت بود تا 900 میلیون تومان پول که محموله پول‌های فرسوده برای امحا بود را به بانک ‌مرکزی منتقل کند که در میانه راه سرنشینان دو خودروی پراید در مجاورت خودروی حمل پول حرکت کردند و سرانجام زمانی که متوجه شدند محافظ مسلحی همراه آنها نیست خودرو را متوقف کردند.

بعد هم سرنشینان را به مرگ تهدید کردند و در ادامه سرنشینان را از خودروی حمل پول بیرون انداختند. یکی از سارقان سوار خودروی حمل پول شد و دیگر همدستانش در حالی که این خودرو را اسکورت می‌کردند متواری شدند و پلیس در تعقیب سارقان مسلح فراری است.

پایان یک هفته فرار دزدان صرافی

آخرین روز هفته، سه مرد که هفته پیش مسلحانه به صرافی در میدان فردوسی تهران دستبرد زده و به غرب کشور گریخته بودند، در جریان تعقیب و گریز پلیسی بازداشت شدند. این سه نفر در حالی که مسلح بودند بعدازظهر 28 بهمن امسال به مغازه صرافی در میدان فردوسی تهران رفتند. آنها مسلح به کلاشینکف بودند که با ورود به مغازه صرافی طلافروش و شاگردش را تهدید کردند، اما زمانی که مرد صراف با آنها درگیرشد وی را با شلیک گلوله زخمی کردند. بعد هم با سرقت 65 میلیون تومان پول و ارز سوار خودروی پرایدی شدند و گریختند. یک هفته تحت تعقیب پلیس بودند تا این که در غرب کشور آخرین مخفیگاه آنها شناسایی و متهمان بازداشت و به این سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها