معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تامین میوه و اقلام مورد نیاز شهروندان نظارت بیشتری و پررنگتری بر بازار توزیع انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۲۳

به گزارش تسنیم، منوچهر حبیبی اظهار داشت: بازار در مرحله ورود به شب عید نیاز به نظارت بیشتری دارد که می‌توان بر مبنای آن تصمیم‌گیری بهتری صورت گیرد.

وی گفت: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان استان 2000 تن پرتقال و 1000 تن سیب پیش‌بینی شده که در مرحله اول 1000 تن پرتغال و 500 تن سیب تهیه و ذخیره‌سازی شده است و مابقی نیز به مرور تهیه خواهد شد بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: آمادگی لازم را برای توزیع مرغ منجمد در آستانه شب عید با قیمت هر کیلو 5900 تومان داریم.

وی خاطرنشان کرد: از 10 اسفند ماه سال جاری فروشگاه‌ها و تعاونی مصرف مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5 هزار و 900 تومان توزیع خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: روزانه حداقل 20 تن مرغ منجمد در استان قزوین توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: تعاونی مصرف و فروشگاه‌ها مرغ منجمد، گوشت منجمد و گوشت گرم گوسفندی توزیع خواهند کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: برای تنظیم بازار کالای اساسی و پر مصرف مردم در نمایشگاه‌های بهاره، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی مصرف توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد، برنج، گوشت قرمز و منجمد و گرم، شکر و میوه شامل پرتقال و سیب به میزان کافی تهیه و توزیع خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: باید با نظارت بیشتر بازار توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید را رصد کرد تا کمبودها و نیازهای آن تامین شود در غیر اینصورت اگر بازار رها شود و نظارتی بر آن صورت نگیرد نارضایتی در بین شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی بر لزوم اهمیت ذخیره سازی میوه شب عید شهروندان و توزیع آن تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها