مدیر شبکه رادیو معارف به تشریح برنامه های این رسانه دینی در ایام فاطمیه و شهادت جانسوز حضرت زهرا (س) پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۴۷

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه ای با اشاره به برنامه‌های این شبکه در ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت صدیقه(س) گفت: ایام فاطمیه فرصتی برای آشنایی بیشتر با شخصیت، مظلومیت‌ و سیره حضرت صدیقه شهیده است، از این رو در ایام فاطمیه برنامه‌های متنوع هم از حیث قالب و ساختار و هم از حیث موضوع طراحی کرده‌ایم که برخی از این برنامه‌ها شامل پخش مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه بر بال سخن،تبیین فرهنگ سخنان حضرت زهرا(س) در برنامه بانوی نور، بیان ابعاد زندگی شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها در بیان حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در برنامه‌های کلام امام و پیام ولایت و معرفی کتاب‌های فاطمی در برنامه «چراغ مطالعه» است.

مدیر شبکه رادیویی معارف افزود: برای شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) برنامه غربت یاس را طراحی کرده‌ایم که به‌صورت زنده از ساعت 19 و 15 دقیقه تا 20 و 50 دقیقه روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن یادآوری مظلومیت‌های حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه اجتماعی و شخصیت حضرت زهرا«س» قبل وبعد از حضرت رسول‌(ص) را بررسی خواهد کرد.

وی از پخش ویژه برنامه شهیده ولایت در روز شهادت آن بانوی بزرگوار ( 12 اسفند) خبر داد و گفت : کارشناسان واستادان حوزه در این برنامه به موضوعاتی همچون حضرت فاطمه (س) و دفاع از ولایت و چرایی دفاع از ولایت توسط یک زن خواهند پرداخت و نگرش فاطمی در بیداری زن مسلمان و تأثیر الگوی فاطمی در انقلاب اسلامی را بررسی خواهند کرد.

تونه ای از پخش جنگ شبانه شبستان با محوریت الگوگیری از سبک زندگی فاطمی در این ایام خبر داد و گفت: سیره تربیتی حضرت زهرا(س) در برنامه زنده به رنگ‌خدا تبیین خواهد شد.

وی افزود: بررسی و پاسخ به سوالات تاریخی و قرآنی شنوندگان و تبیین آیاتی که در شأن اهل بیت(ع) بخصوص حضرت زهرا(س) نازل شده از جمله موضوعاتی است که در برنامه های پرسمان تاریخی و پرسمان قرآنی مطرح می شود.

مدیر شبکه رادیو معارف از پخش زیارت حضرت زهرا (س) در روز شهادت آن بانوی بزرگوار خبر داد وعنوان کرد: سوگواران آل الله می‌توانند شنونده زیارت‌نامه آن حضرت در ساعت 11 باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها