ورزشکاران ایرانی در مسابقه‌های تایلند درخشیدند

صید 5 مدال از آب‌های خروشان

در آخرین روز از رقابت‌های قایقرانی قهرمانی اسلالوم آسیا در تایلند رکسانا رازقیان موفق به کسب دومین مدال برنز خود در این مسابقات شد. وی در ماده کایاک یک نفره بعد از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و فینال برای کسب مدال به مصاف رقبای خود رفت. رازقیان در این مرحله در میان شرکت‌کنندگان در رده سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. این دومین مدال رازقیان در این رقابت‌هاست که به رنگ برنز است.ایران با احتساب مدال رازقیان صاحب 5 مدال در مسابقات آسیایی تایلند شده است. ایران برای نخستین بار در تاریخ این رشته در بخش بانوان صاحب مدال شده است. همچنین قایقرانان ایران برای نخستین بار در آسیا در مواد اسلالوم آب‌های خروشان موفق به کسب مدال طلا در این بازی‌ها شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۷۰

مدال آوران کرمانشاهی

دنیا محمدی و امیرمحمد فتاح‌پور دو قایقران اهل کرمانشاه در ترکیب تیم ملی هستند که توانستند در رقابت‌های اسلالوم قهرمانی آسیا به موفقیت برسند. دنیا محمدی در کانوی 2 نفره مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد و امیرمحمد فتاح‌پور نیز توانست در کانوی تیمی مدال برنز بگیرد.

دنیا محمدی در کانوی دو نفره زیر 18 سال و در کنار فائزه روناسی به مقام نخست این رقابت‌ها و مدال طلا دست یافت و امیرمحمد فتاح‌پور نیز در بخش مردان و در کانوی تیمی به همراه مهدی کریمی و همایون محمدپور به مدال برنز و جایگاه سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

دختری با دو برنز

رکسانا رازقیان که پیش از این یک مدال برنز در کانوی تک نفره قایقرانی اسلالوم قهرمانی آسیا کسب کرده بود، در فینال کایاک تک‌نفره یک مدال برنز دیگر را از آن خود کرد. وی دیروز در محل مسابقه‌ها در گفت‌وگویی اعلام کرد: اسلالوم در حال پیشرفت است و سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا هم خیلی بالا بود. تلاش کردم مدال خوش‌رنگ‌تری بگیرم اما خوشحالم که دست خالی نماندم.

رازقیان با تمرینات مداوم مزد تلاش‌های خود را در اسلالوم گرفت و درباره برنامه‌هایش گفت: به دنبال این بودم در کایاک هم مدال بگیرم که به هدفم رسیدم. برای این مدال‌ها تمرینات زیادی کرده بودم و امیدوارم در آینده به مدال‌های خوش‌رنگ‌تری برسم.

کتایون اشرف مادر این ملی‌پوش و مربی تیم ملی نقش زیادی در موفقیت‌های دخترش دارد که رازقیان درباره او گفت: قطعا حس خوبی است که مادرم در سخت‌ترین شرایط کنار من است. او زمان مسابقه برای همه بچه‌ها به مانند مربی و مادر است و دوست دارد همه موفق باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها