حضور سیامک انصاری در خندوانه که از قدیمی‌های این برنامه نیز هست لحظات شادی را ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۹۸

خاطره او از اولین بار سینما رفتنش در هفت سالگی و تاثیراتش نیز در نوع خود جالب بود. این فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم بود و بنابر گفته انصاری او پس از تماشای فیلم تا مدت‌ها هر روز به پشت‌بام خانه‌شان می‌رفت و منتظر موجودات فضایی می‌ماند تا بیایند و او را همراه خود ببرند. خاطره مشترکش با رامبد جوان و رضویان در یک برنامه تلویزیونی طنز هم شنیدنی بود. قضیه مربوط به آیتم گزارش فوتبال و لحظه تلفظ اسم بازیکن چینی بود که جواد رضویان را دچار خنده‌های کنترل نشدنی می‌کند. رامبد جوان که گویا مسئولیت کارگردانی را داشته با ناراحتی از پشت صحنه به داخل می‌آید و در حین آمدن بی‌آن‌که خودش متوجه باشد سرش در اثر برخورد با در اتاق خونین می‌شود.

خواننده‌ای با دغدغه‌های سینمایی

مازیار فلاحی که فیلمی در جشنواره امسال فجر داشته، در ویژه برنامه هفت حرف‌هایی زد که نشان داد حضورش در این برنامه بی‌دلیل نبوده است. او همان ابتدا گفت که زمان زیادی را برای رفتن به کلاس‌های سینمایی و مطالعه کتب سینمایی گذاشته و حتی فیلم کوتاه هم ساخته است. بیشتر که حرف زد معلوم شد یک علاقه‌مند واقعی سینما نیز هست. او در این برنامه از روزی یاد کرد که برای تماشای فیلم تجارت مسعود کیمیایی از ساعت 3 بعدازظهر تا 12 شب در صف تماشای فیلم مانده و صبر کرده است. بنابر گفته‌هایش او این‌روزها مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای با محوریت خوانندگی هم هست. علاقه او به بازیگری و سینما در این برنامه وقتی آشکارتر شد که از فیلم‌های افخمی به نیکی یاد کرد و آرزویش را حتی رد شدن از جلوی دوربین او عنوان کرد.

عواقب قطع صدای برنامه

اکبر نبوی که گفت‌وگوهایش با حاتمی کیا و مرحوم ملاقلی پور درباره سینمای دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های به یادماندنی تلویزیون محسوب می‌شود اخیرا مهمان برنامه 180 درجه شبکه افق بود. در بخش سوالات ابتدایی او وکالت را شغل مورد علاقه دوران نوجوانی اش عنوان کرد و آخرین دعوای زندگی‌اش را مربوط به تابستان 57 دانست. شبی که موضوع برنامه درباره اجرای برنامه تلویزیونی بود او گفت که در حوزه رسانه نابغه نه اما کاربلد داریم. نبوی که این روزها اجرای یکی از بخش‌های برنامه چشم شب روشن را بر عهده دارد، گله‌اش درباره وضعیت رسانه‌ای را در قالب یک خاطره از این برنامه بیان کرد. این‌که در یکی از شب‌ها که رضا کیانیان مهمان برنامه بوده ناگهان صدای میکروفن این بازیگر قطع می‌شود و در زمان قطع چند دقیقه‌ای برنامه، کیانیان به او می‌گوید فردا همه جا می‌گویند حتما حرفی زده که پخش نکردند.

شناخته شدن در افغانستان

پژمان بازغی در برنامه خندوانه حسابی گفت و شنید و خندید. او در این برنامه از فیلم‌ها و سریال‌های آماده پخش خودش گفت و فیلمسازی و بازیگری را کاری راحت ندانست. در همین باره او به فیلمی اشاره کرد که این روزها در ارتفاعات توچال مشغول بازی در آن است. او ادامه داد به خاطر فشار کم هوا در ارتفاع او و دیگر عوامل فیلم نفس کم آورده و مجبور ‌شده‌اند از ارتفاع پایین بیایند. او شدت وزش باد و دانه‌های برف در این منطقه را به اندازه برخورد سوزن به پوست عنوان کرد. بازغی همچنین از گرفتگی پنج رگ‌ قلبش هم گفت که البته درمان شده است. او همچنین حضورش در حرفه بازیگری را تا زمان خواست مردم ذکر کرد. او همچنین گفت زمانی که به همراه پرستویی برای افتتاح سینمایی به کشورافغانستان رفته مردم آنجا او و پرستویی را شناخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها